לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little PIGI in The big big World! !@



כינוי:  some_girl

בת: 30

MSN:  ASK.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

סיום 2007 !


כן ושוב לא עדכנתי זמן מסוים בקיצור היום ניגמרת שנת 2007

נמ אז מה יש לסכם את השנה לא יודעת הייתה שנה ממש סבבה

הכרתי הרבה אנשים חדשים ולא חדשים XD

היו הרבה צחוקים עצב שמחה עצבים ועוד כל מיני

בקיצור הייתי מסכמת את השנה כשנה לא  רעה בכלל אבל אני מקווה ש2008

תיהיה הרבה יותר טוב אממ אז איזה ארועים היו לי בשנת 2007

אממ בן דוד שלי התחתן אני עברתי לט' סיימתי ח' הגעתי לגיל 14

שפעם נירא לי משהו רחוק ומרוחק אחות של סבתא שלי נפטרה=\

אממ וזהו ועכשיו נירא לי הייתי רוצה לאחל לכל האנשים שנת 2008 טובה

בעיקרון לכל מי שאני מכירה ותיהיה מלאת שמחה וחסרת עצב

והייתי רוצה עוד להגיד לכמה אנשים משהו

למשל ל ...

 

סטייסע- אני אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד תישארי

יפה מקסימה וטיפשה כמו שאת כי ככה את הכי טובה

אני מכירה אותך כבר מאה שנה ומקווה שגם נזדקן ביחד

ומקווה שיהיה לך רק טוב השנה ושתיהיה לך שנה מלאת אושר ושמחה

ותמשיכי להיות מצחיקה ועוזרת וחברה טובה כמו שאת

ואל תישתני אז שתיהיה לך שנה נהדרת

 

ליטל-מה הייתי עושה בלעדייך את סבתא השנייה שלי 333>

שתמיד דואגת ועוזרת  ואפשר לסמוך אלייך אני מכריה

אותך גם דאי הרבה ואנחנו כבר כמו בנות דודות

XD חחח כי את גם שכנה שלי אז כל היום אפשר לראות אותך

חחח עם מי הייתי יוצאת עם הכלבות שלי אם לא איתך

טוב שאת קיימת אני מאחלת שיהיה לך פשוט שנה נהדרת

מזה כבר ניהייתי משוררת (השורה האחרונה בחרוזים LOL)

 

יוליה-אני מכירה אותך מכיתה ז' וממש התחברנו ונהיינו ממש חברות

טוב אין את קורעת איתך הכי אפשר להיתפגר ולשכוח

מהכל ולא לשים על אף אחד XD

גזר +מלפפון לשלטון LOL

שתיהיה לך שנה מקסימה ושתימצאי חבר כוסון 33>

חחחח XDDD

 

נינה -גם אותך הכרתי ב ז' בהתחלה חשבתי שאת ממש מוזרה

כשנכנסתי לכיתה ואז גילתי שאת ילדה חמודה

ונחמדה שאפשר לצחוק איתה

ושתמיד יכלה לעזור לי בש"ב כן כן

נינה את דאי חכמה לא סתם את איתי בכיתה

מדעתי למרות שאת נרקומנית אלכוהליסטית

מסוכנת לאנושות אני אוהבת אותך XD

 

*אמממ ולעוד הרבה אחרים אני מאחלת שנה נפלאה ונהדרת

למיכל ,לסופי ,גאריק, מקס, ג'ניה ,יאנה, אביטל, סשה, ויקי, קייט

לאידה ,לאנה, לטניה, לגלב, לבארן ,לעדי ,לולריה, לאלינה ולעוד

 

 

אז שתיהיה לכולם

HAPPY NEW YEAR 2008

 

אה ותודה לליטל ולהורים על המתנות

תמונות בהמשך עכשיו אני לא מצליחה להעלות עכשיו

^_^"

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי some_girl , 31/12/2007 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של some_girl ב-21/4/2008 04:32
 



עוגה עוגה עוגה ^.^"


אממ אז ביום שלישי אני וליטל הכנו עוגת שוקלד יצא ממש טעים ויפה חחח אני ישים תמונות =P

אני עוד יהיה טבחית XDDDDDDDD חחח סתם ואז ביום חמישי חזרנו לבית הספר ללמוד

אבל יום לפני זה הייה ממש בילבול ולא ידעו אם יש ביתה או שאין ואני חשבתי שייש והלכתי לישון

ב 4 וחצי  לפנות בוקר כזה בסבבה בידיעה שאין מחר בית ספר וכאלה ולמחורת ב 8 היתקשרה אלי ילדה

מהכיתב שלי אומרת לי שייש בית ספר אני כולי פאאק מה איזה חרא ואז יוליה היתקשרה וגם ליטל

אבל לא הייה לי כוח ללכת לבית ספר כי לישון 3 וחצי שעות וללכת לבית ספר נו באמת מה הייתי קולטת

ובאותו יום עוד הייה לי 8 שעות וחוץ מזה רק חצי כיתה הגיע כי כנירא הרבה חשבו גם שהשביתה ממשיכה

בקיצור נשארתי בבית וישנתי עד 3 ^.^" ואז יום למחורת שזה שישי בעצם שמתי לי שעון מעורר בפלא

ומה בסוף  לא שמעתי אותו אם עדי ילדה מהכיתה שלי לא הייתה מתקשרת אלי הייתי נירא לי קמה רק באיזה 11

במקרה הטוב בקיצור קפצתי השעה הייתה 7:53 והשיעור מתחיל ב 8 אני התארגנתי מהר מהר בלחץ

ואבא לקח אותי לבית ספר נכנסתי לכיתה בשעה 8:20 אני נכנסת כל הכיתה תוקעת בי מבט כזה O.O"

טוב לא נורא העיקר המורה לא עשתה לי כלום כי נכנסתי כמו ילדה טובה ואמרתי בליחה על האיחור XDDDDD

וזהו אחרי בית ספר אבא לקח אותי והייה קר והייה קצת גשם אבל אבא קנה לי פיצה =]]]]

והיא הייתה חמה וטעימה יאמי =P ובערב סתם יצאתי החוצה עם יוליה וליטל השתגענו חחח

וסטייסע בראשון אני מתגעגעת אליה לא ראיתי אותה כבר מאה שנה LOL

נ.ב

אבא שלי אמר לי היום שאני סבתאXDDDDDDDDDD

 

העוגה שאני וליטל הכנו ניראתה כך אחרי שיצאה מהתנור

 

וככה בסוף אחרי שקישטנו אותה והכל =P

 

 

 

 

נכתב על ידי some_girl , 15/12/2007 01:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של some_girl ב-17/12/2007 22:51
 



בבונים ערומים מסתובבים חופשי O.ם"


תגיבו למטה =P

||

 /\

יש תמונות =]]]

 

נכתב על ידי some_girl , 13/12/2007 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsome_girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על some_girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)