לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עצבני בישראל


בבלוג אני כותב על כל התופעות המרגיזות והמעצבנות שכולנו נתקלים בהם אבל לא תמיד שמים לב. לפעמים כבר כל כך התרגלנו שהפסקנו להילחם. איבדנו אמון ביכולותינו להשפיע, התעייפנו אפילו להתעצבן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מציצים בחדשות ועיתונות צהובה


אני אוהב חדשות

אני אוהב לדעת מה קורה במדינה לשמוע פרשנויות וגם דברים נחמדים.

לפי מספר שבועות החלו ביומן יום שישי להוסיף לחדשות גם דבר הנקרא "מציצים"

מצלמים את כל המי ומי המגיעים לאיזו מסיבה או חתונה, פאפארצ'י בשיא טמטומו.

ומשדרים את הכלום הזה בחדשות.

תסבירו לי איך זה, שלא נמצא צדיק אחד שיעצור את הזוועה.

האם מישהו חושב שזה מעניין ?, חשוב ?, מגניב ?

לי זה עושה בחילה, והרגשה שבחדשות ערוץ 2 יושבים אנשים שמזלזלים בקהל הצופים שלהם.

אז נכון שאני מקליט את החדשות (ולא בוידאו) וצופה בהן תוך דילוג על ה"הפרסומות" והבקרוב של "אחרי הפרסומות".

אבל דחילק חבר'ה, שמישהו שם יתעורר ויעיף את הצהוב הזה מהעיניים.

 

שלכם

עצבני בישראל

נכתב על ידי , 13/10/2007 01:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-28/3/2008 08:28
 





כינוי: 

בן: 54



תמונה




1,597
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIsrael now אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Israel now ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)