לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה


2000,אמנות, חשיבה, אהבה, תהיה, בלבול, מיקוד, צבעים, תשוקות, ריחות, רגשות, התלבטויות, בקשות, תפילה, שירים, מוסיקה, אמונה, יצירתיות, פשטות, חיפוש, קבלה, הדהוד, יסודות, הילינג, פחד, קריאה, אלסטיות, דרישה, נימוק, ריצוי, תחינה, סודות, אימה, חברים, תשוקה, קסם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

אחותי שטוענת שאין לה מילים בתגובה אופיינית:



אחי,

 

אין מילים בפי.

 

באמת כל הכבוד!

 

על העשייה, על ההצלחה, ובעיקר על ההכרה ביכולת שלך לתרום לעולם הזה שאנו חיים בו ממקום של אהבה!

 

כל הכבוד על הנחישות, כל הכבוד על היכולת שלך להתרסק, להמשיך להאמין, להתרומם ולזנק ולהמשיך מהמקום בו הפסקת!

 

כל הכבוד על היכולת שלך להכיל את ההתרגשות העצומה שבדרך שאתה סולל מהיסוד ועד לפסגה!

 

כל הכבוד על שאינך מפחד לקחת סיכונים  במקומות שאני ורבים שכמותי לא היינו מעיזים לחלום על זה אפילו!

 

אני מאוד גאה בך.

 

גאה על שבחרת להשתמש במיוחדות שלך להעצמת האחרים.

 

גאה על שבחרת להשתמש בכשרון שלך ולתת אותו במתנה לכל מי שפותח זרועותיו לקבל - הורים, ילדים, קולגות

 

גאה בך על ההצלחה הכלכלית - על שהצלחת לשבור את דפוסי העוני שעטפו אותך ולשחרר את אמונות החסר שליוו אותך!

 

גאה בך על שיחת הטלפון מהבנק.

 

כל הכבוד!

 

זה ממש לא מובן מאליו.

 

המשך לפרוח , לצמוח להתעצם ולהעצים!

 

כן, גם את ח-ן הבנק!!!

 

אני אוהבת אותך מאוד

 

מור

 

נכתב על ידי , 15/6/2011 13:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ונוס ב-19/11/2011 03:00
 



מהי אהבה?


מצאתי היום במגירה, שנתיים אחרי שנכתבו, שני קטעונים. 

מאלו שהייתי כותב חמישה ביום כשהייתי מנהל כתיבת בוקר. 

לפעמים אני כותב כאן כדי שיישמר. הבלוג הזה הוא ספר הזכרונות שלי. 

 

עברתי המון מאז ובעיקר במישור המקצועי והכלכלי אני יוצא מתוך ים שחור וגועש ששחיתי בו 10 שנים. 

 

מהי אהבה? 

רצון להיטיב עם אחר

ומאפשר לאחר לעבור למדרגה או מקום

שלא ידע איך להגיע אליו קודם.

 


ההכרה שלי שלוה

הכלים החדשים שרכשתי נטמעים בתוכי

אני זוכה להכרה

אני חש נאהב

אני מודע לאחריות ולמתנות בנתיב שבו אני הולך

אני מודע למתנות בחיי

אני נכון לקבל הערכה.

נכתב על ידי , 4/6/2011 09:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ניה. ב-11/6/2011 01:52
 





Avatarכינוי: 

בן: 49

MSN: 




18,419
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcity-zen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על city-zen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)