לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


The choice to surrender


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2017

סיפור משפחתי


אל תתייחסו אלי כמו אל ילדה. אל תפנקו אותי, אל תלטפו אותי. אל תעשו כל מה שבכוחכם בכדי שיהיה לי טוב. 


מאוחר מדי לכל זה. עברו יותר שנים מאז שהייתי ילדה מאשר תנחשו מגילי ואינני יודעת להתנהג כאחת.


 


אל תספרו לי שכולם מתים בסוף, המוות מקיף אותי באבנים ישנות, כמו בעיר לוס אנג'לס בה גירשו את המתים אך התירו לאבני המצבות לרצף את העיר.


האוטובוס של בית הספר שפעם ראיתי כל יום מזכיר לי את המוות, ואיך אפשר לקרוא לו מתי שרק נרצה, ולהעלם.


הארץ שאהבתי מרחוק מזכירה לי שאפשר גם לשלחו אחד אל השני, כמו סוודר בדואר, ואני נמלאת רצון לראות לבד, למלא אותי בזכרונות אמיתיים ולא רק מילים של אחרים ששיננתי כבר עד שנעשו ריקות.


וכשסבא מבקש להפסיק לנשום כי קשה לו כל כך, אל תספרו לי שבסופו של דבר כולנו נגיע לשם. את זה אני כבר יודעת. תחיו איתי עוד קצת, תחשבו איתי על עוד פעם שניפגש. כי גם ככה קשה לי שכל הזמן שהייתם צעירים, אני הייתי רחוק.

נכתב על ידי , 9/7/2017 22:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA Different Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A Different Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)