לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"המחול הוא השפה הנחבאת של הנפש"

Avatarכינוי:  מלכת המחול:)

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תקשיבו.


המון זמן לא עידנכתי-ואני מודה שזה בעיקר מחוסר עניין.

הריקוד עדין מרכז החיים שלי,ועדיין יש לי המון מה לומר,אבל אני כבר לא מרגישה מחוברת לבלוג הזה כל כך.

אני לא סוגרת או משהו,רק לוקחת הפסקה עד הרגע שבו אני ארגיש שלמה לחלוק עם קוראיו את החוויות שלי מחדש.

חייבת לומר,שמהסתכלות אחורה,זה ממש מגוחך-הרי פתחתי את הבלוג הזה לפני שנה וחצי?משו כזה?

זה לא להאמין איזה שינוי מקצה לקצה עברתי בזמן הזה.

לפני שנתיים הייתי סטודיו,שחשבתי שהוא ממשטוב.

חשבתי שסוף סוף יש לי מורה טובה וכל השטויות האלה שא]ילו לא נעים לי לכותבוב.

רק שנה שעברה כשהגעתי לסטודיו שבו אני עכשיו,הבנתי באיזה סרט הייתי.

בזבזתי שנים על כלום...אבל אין מה לבכות על זה.כי עדיף להתמקד בעתיד.

בקיצור אני עוד אדבר איתכם בקרוב.

נכתב על ידי מלכת המחול:) , 4/2/2008 18:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת המחול:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת המחול:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)