לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~shinku chan~


~Come to the dark side~


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

זהו.


הבלוג סיים את תפקידיו.

הכל הסתדר בסוף.

זאת הפרידה שלי מכם, ביי לשלושת האנשים שנכנסו לכאן אי פעם~

אמא,3> בלעדייך לא הייתי מצליחה.

ג'ה נה~~~~~ מינה סאן 3333333333333333>

נכתב על ידי , 9/1/2008 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שונאת שונאת שונאת


נמאס לי שכל הזמן מתעלמים ממני! אני באה הביתה אחרי שלא ישנתי בבית ואפילו שלום לא אומרים לי,כלום! כאילו אני לא קיימת.

בעבודה של אמא שלי,יש תמונות של כולם,ונחשחו מה?רק לי אין תמונות.

דודים שלי שונאים אותי ואני אותם כי הם סתם מפלים אותי לטובת אחותי.

נמאס לי מכולם! הלואי שלא הייתי חלק מהמשפחה הזאת בכלל גם כן "אנחנו משפחה אחת חמה ואוהבת" חמה ואוהבת בטוח... רק לא לי...

שנה מוצלחת ביותר נפתחה עכשיו לא?אין לי משפחה לפנות אליה,אז למי אני אפנה?מזל שבינתיים החברות לא נטשו אותי.

מעניין אם כשאני אתאבד מישהו ישים לב בכלל.

נכתב על ידי , 5/1/2008 13:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshinku אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shinku ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)