לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

טומי הולכת לתומה


Avatarכינוי:  tomasa

בת: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

אתן עוד לא יודעות


אבל הינה, עכשיו, ממש כשאת עם הבת שלך, ואתה מנמנם, ואת מתמרנת בין הילדים לבין התבשיל / צלי, אני סוף סוף תפסתי את המחשב. שלושה מבוגרים, שלושה ילדים, ואחת באמצע (אני כמובן) זה באמת קצת יותר מדי דמויות פועלות בשביל מחשב אחד, מה גם שלכל אחד יש בלוג (לילדים עוד לא, בקרוב). מזל שיש תורנות גם על למזמז את הילדונת המתוקה החדשה. נרשמתי בשתי הרשימות, את המחשב קיבלתי כבר פעמיים.
הייתי מוכנה לחיות ככה, פה, איתכם, רק תבנו לי אולפן, ובבקשה שיהיה נהדר כמו שלי. ככה אני מוכנה לחיות, לשתות נס קפה בבוקר עם שיחה, לקשקש עם הילדים, לשטוף כלים, לגנוב עוד חצי בורקס כשאף אחד לא רואה, לרכל, לקרוא בלוגים, לצאת לקנות כל מיני סוגי סיגריות, לשכב על הספה בחוץ ושיביאו לי ארטיק תות.

אנחנו מבשלות במטבח ביחד, איזה ריקוד! צלחת ירקות נפרדים וסלט מכל הבא ליד שאני חותכת. אולי חומוסים קטנים? את מציעה. בסלט כבר יש הכול, אני מוסיפה עוד לימון ונענע, וזה הופך לבלגן. טעים! אנחנו עומדות מעל הסלט ביחד וטועמות אותו. עוד קצת, עוד קצת טועמות.

"יש לי פנטזיה חדשה, לבשל עם מישהו" אני אומרת לה. "מה, איתי לא מספיק טוב?". "טוב! טוב! אבל זה לא פור פליי".

וככה נולדה לי פנטזיה חדשה.
נכתב על ידי tomasa , 8/5/2008 14:45   בקטגוריות עננים מתבהרים  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודליה שוטרת חרש ב-23/11/2010 17:23
 





7,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtomasa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tomasa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)