לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שנוסד בשבילכם, ועבורכם! (: כל העזרים שיש באלפי אתרים, מתרכזים בבלוג א ח ד ^^.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

" סוף, זה תמיד התחלה של משהו אחר. "


שלום לכולם (:

האמ, אני משערת ששמתם לב קצת לחוסר העדכונים בזמן האחרון.

ו.. קצת קשה לי לכתוב פה את הפוסט הזה, אבל בכל זאת, אני אכתוב.

למי שחושב שזה "צומי", "חפירות" ו\או כל דבר אחר, מוזמן לא לקרוא את ההמשך.

 

אז איך הכל התחיל ?

מאז ומתמיד אהבתי בלוגי עזרה. היו לי 47897345 אתרי עזרה בטיפו, 2 בהטמל, וגם.. 3 בערך פה.

ואת כוולם, סגרתי בעוד פחות מחודש, אני לא אוהבת אתגרים ולא היה לי כח להתחיל ולבנות מחדש.

אבל יודעים מה היה מיוחד פה?

לא יודעת למה, אבל ישראבלוג אתגר אותי. ז'תאמרת, רמה אחרת של בלוגים,אתרים.

 

בלי להעליב את טיפו? לפי מה שאני זוכרת, כל מה שהלך שם בתקופה שהייתי שם זה העתקות.

אתרים העתיקו אחד מהשני, לא השקיעו, ולא עשו שומדבר משל עצמם.

כ"כ נדהמתי לגלות שיש בלוגים עם מנהלים מוכשרים כ"כ, כמו הבלוגרים הותיקים,

פע"ל כמובן, הבלוג שבאמת עוזר (הראשון שנכנסתי), נענע עזרים למעצבים, והבלוג לעזרתכם.

אלו היו ארבעת הבלוגים שנורא התרשמתי מהם בהתחלה, וגם אני רציתי מן בלוג מצליח שכזה . . (:

אז בהתחלה, סתם, הבאתי פיקסלים וכלזה, עשיתי בערך 10 פוסטים ביום.

(נו, אני באה מטיפו, לא ידעתי מזה עדכון אחד כליום.)

 

עד שמישהי אחת אמרה לי, "אל תעשי יותר מידי עדכונים ביום, אני מנויה פה ועל כל עדכון יש לי הודעה באימייל.

זה ממש הצפות! ><"

*הייתי בשוווק !* יש פה מנויים?

חשבתי סתם עוד בלוג עזרה כזה, לא ציפיתי שממש גולשים מצפים לעדכונים פה.

ו.. פשוט המשכתי לעדכן.

מצאתי כל מיני מדריכים בלעדיים, והבאתי אותם לפה :) אני חושבת שממש התלהבו מהם, הראשון זה היה "כתב זהב".

[אגב הדוגמה שם ממש גרועה, אבל מדריך ממש מעולה.]

אמרו לי שזה מדריכים של חובבנים, נכון. אז מה? אלה דווקא הכי כיפים (:

אני לא מכירה יותר את השימושיים, אני חושבת שאני יותר צריכה אותם. [לפחות בשלבים האלו, אני מודה בזה.]

ואז חשבתי לאתגר אותכם באיזה תחרות מגניבה כזאת שתביא המוןהמון כניסות ;]

ווווואוו יחסית לבלוגרית מתחילה כמוני, 3200 ומשו כניסות בחודש, זה המווון :]

הייתי כ"כ מאושרת. הגיעו עוד ועוד ביקורות טובות על הבלוג, ואיתם עוד המון עיצובים חדשים ממעצבים מוכשרים ביותר.

תמיד אהבתי להזמין ^^.

כדי שתבינו את כל מה שעבר פה על לעזרת ישרא, החלטתי באמת להענות לאמילי מישרא עיתון, שרצתה לראיין אותי.

השיחה היתה כזאת. ואני חושבת שהרבה הבינו טוב מאוד את כל העניינים פה, הלא ברורים כלכך.

אחרי כמה זמן מפתיחת הבלוג, מסתבר שהייתי פה מוכרת. (ממש בלי ששמתי לב, באמת שלא.)

וגם לא התכוונתי.

ועם זה באו המוןהמון גולשים קבועים, מגיבים קבועים, והחלטתי לפתוח רשימה מיוחדת ברשימות "מגיבים קבועים"

שכן, הביאה המון גולשים שגולשים פה ולא מגיבים, להגיב קבוע.

באו גם העתקות, אבל זה לא הפרנציפ פה עכשיו.

 

ו.. אתם לא הבאתם אותי להחלטה הזאת, באמת שלא. אני חושבת שבאמת הייתי צריכה לעשות אותה

לפני חודשיים. אני עוזבת.

ממש לא התכוונתי שזה יצא ככה, ללא כל התראה, סתם ככה, לנטוש. אבלל, דיי. :)

אני חושבת שזה יותר בגלל שעבד לי החשק והרצון לעדכן פה.

להביא לכם מדריכים חדשים, תחרויות וכלזה. פעם ממש היה לי חשק, וכיף, ועכשיו? אני סתם עושה את זה כי אני "צריכה"?

אז לא, כנראה שעדיף אם כבר לקחת חופש, או משהו.

וכן, עם כל הפחות השקעה והפחות זמן שהושקעו פה, ירדה כמות הגולשים.

ואני לא חושבת שאת מישו באמת מעניין שאני סוגרת, אבל חשבתי שזה לא פייר מצידי לנטוש ככה בלי פוסט הסבר.. (:

 

ואני כבר באמת חושבת שהגיע הזמן לפנות מקום לבלוגי העזרה העתידיים להצליח, מאודמאוד :)(:

המון הצלחה לכווולם (:

 

ועם זאת, תודה.

לכל מי שעזר לי בניהול הבלוג עם העיצובים, בתגובות החמות שתמיד עודדו עם המון חשק ורצון לעדכן,

השיחות במסנג'ר, הביקורות, פשוט הכל, תודה. (:

 

והבלוג היה אמור גם לקבל פרו מהבלוג לעידוד בלוגים, רק חבל שהוקפאו הקניות.

בכל מקרה, תודה על הרצון הטוב (:

חבל, דווקא שאני מכינה עיצוב לבלוג, הגעתי באמת למסקנה הפעם שזהו, צריך לסגור.

וכמו שאני לא אשכח אותכם, אל תשכחו אותי (:

תבואו לבלוג לבקר מידי פעם.. [: אני עוד יחזור, אני מבטיחה ! ;]

אני רק צריכה חופשה קצרה, אני מכירה את עצמי.

ואני מקווה שהיא באמת תהיה קצרה.

 

זהו, באמת תודה לכולם :) "סוף זה תמיד התחלה של משהו אחר" והמשהו האחר? זה יכול להיות בלוג עזרה חדש, שעתידו להצליח,

יכול להיות לעזרת ישרא שעומד להפתח בקרוב שנית, אבל כרגע? זה לא ידוע (:

*נשאיר אותכם בסקרנות ^^*

אני מקווה שגם לא פגעתי פה באף אחד, ואם כן אני לא התכוונתי. וזהו, פה אני אסיים (:

פוסט מ'ס 203 לבלוג D: היי, זה נחמד.

ושוב, אל תשכחו אותי. אני מ ב ט י ח ה , שאני לא אשכח אותכם. אףפעם (:

וד"א, הדבר היחיד שהחזיק אותי זה אתם :) אז אל תעזבו אותי, תהיו בקשר

אוהבת המון המון, ולפחות לבינתיים בפעם האחרונה איזו דרמטית.


קורל

נכתב על ידי , 1/5/2007 17:18  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנהלת doll cute ב-16/12/2008 20:11
 





כינוי: 

בת: 17

תמונה




90,121

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורל.(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורל.(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)