לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.. שמנסה לשרוד ..


הרבה אחרי עידן התמימות, באה מציאות אחרת, עם קמצוץ פנטזיה ..

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

עדכון


 

אז מה..

שנים שנים.

אני חושבת שאני חוזרת לכאן כמשהו משמעותי קורה בחיי, או שפשוט אין לי משהו אחר לעשות..

למרות שאני די עסוקה כרגע.. והכתיבה גם היא נעשית באוטובוס מהעבודה בדרך הביתה בשעה 10 וחצי בלילה ואני רק יצאתי.

 

אני תמיד קוראת בכול מיני מקומונים כול מיני כתבות למיניהם. על דעות מסוימות, של אנשים מסוימים, בדרך כלל מעניין לקרוא אותם ועליהם.. ואז תמיד עולה לי מחשבה כמה שאני רוצה להחליף אותם. גם אני רוצה!!!

אני רוצה גם לכתוב ושכולם ירצו לקרוא, אני רוצה גם לכתוב..

הם כותבים על הטיולים שלהם ואני כלכך רוצה לטייל, ועל האהבות שלהם, אוחחחחח כמה שאני רוצה שאהבתי תחזור אלי.

 

 

עתיד.

אייייככככ, מילה מעצבנת. זהו רצף אותיות שמלווה אותנו כול החיים, מלחיץ, ממהר להגיע, ולפעמים מאטט מדי. יש כלכך הרבה ברירות.. בחירות ומעשים שמשפיעים עליו.

 

בשבלב מסוים בחיים שלנו זה נהיה פתאום מאיים, כולם מנסים להכתיב לכולם מה לעשות ומה יהיה הדבר הנכון ביותר לעשות שבעצם אצלם, החיים עצמם הם בברוך.

 

 

"אני רוצה לנסוע להודו".

 

לילה אחד, כשאני מתעוררת בבכי מחלום שאני פשוט..

חלום שאני. לא יודעת איך לתאר את זה .. חיה בחיים שלווים, שלווים מדי, בגיל מבוגר, ילדים משפחה.. תואר.

למה זה חייב להישמע כול כך פלצני. כול הדיבור הזה. על טיסה וטיול עם תרמיל. על הכרות עם אנשים שונים ממני והכרות עם תרבות שונה משלי. למה זה חייב להישמע כולכך כמו סרט זר ודהוי.

 

לראות ת'בודהה מזהב במקום שסובב סביבו כולכך הרבה עוני.. לראות אנשים רעבים, כשבעצם האוכל בין הרגלים ועל הכבישים.

 

איףףףףף. איזה בחילה האוטובוס הזה.

 

רק עוד 12 ימים וזה נגמר כול הנסיעות האלה לעבודה . אוחחחח כמה שאני מחכה לזה.

אני עוזבת למקום קרוב יותר לבית.

 

 

אתם יודעים מה אני שונאת. את זה.

את הדרך כתיבה המזורגג שלי.. הכול מסובך ובלי שום קשר..

אני חושבת שזה בעיה אצלי, אני לא מצליחה להיות עקבית בשום דבר בחיים שלי, בדיוק כמו בכתיבה.

אני לא יכולה לדבר על אותו נושא .. אני לא יכולה להישאר באותו מקום עבודה, אני .. שששששש.

שקקטט. יש דברים שלא טוב לדבר עליהם.

 

 

אין מצב.

אני חושבת על זה .. ואין שום מצב שבעולם שאני אוותר על זה.

אני לא אוותר על שום דבר. זה רק נדחה קצת.

 

אני חושבת שפשוט אין לי אומץ.. אין לי אומץ לדחות את הלימודים בשנה.. למרות שאני רק בת 19. אין לי אומץ לקחת תרמיל גדול, לזרוק לשם 10 תחתונים, 4 חולצות, וכמה מכנסיים, נעלי ספורט, מצלמה וכמה טמפונים ולעוף מפה לעזעזל. לעבוד 3-4 חודשים, להרוויח את הכסף ולנסוע.

 

 

אוייש כמה שאני טיפשה.

לילה טוב אנשים.

 

 

 

נכתב על ידי , 2/12/2010 16:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה ירוקה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה ירוקה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)