לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.. שמנסה לשרוד ..


הרבה אחרי עידן התמימות, באה מציאות אחרת, עם קמצוץ פנטזיה ..

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

השעון צילצל דצמבר ואלוקינו החליט לעשות שינוי במזג האוויר..


אוטובוס, 22:40

 

דווקא היום, הרוחות מתחזקים.

 

על השרפה בכרמיאל קראתי בטעות באינטרנט ואת הרוחות הרגשתי בעיקר בעצמות.

 

השעון צילצל דצמבר ואלוקינו החליט לעשות שינוי במזג האוויר, בעיקר לטובה.

כבר בשעות הערב היה חשק להוציא סוףסוף את המגף הסקסי משנה שעברה והצעיף המשובץ שקניתי בשוק (:

 

אז מה.. עוד שמגיע אלינו החורף, פורצת שרפה, הרבה הרוגים, פצועים, והרעלות עשן.

הסוהרים שטעו בדרך והגיעו בדיוק אל לב השרפה כאילו זה היה כתוב מלמעלה, שאלה טובה ,למה דווקא הם? בזמן הזה, במקום ההוא.

 

האוטובוס המקולל הזה (הזה שאני נמצאת בו עכשיו), הילדת טיפש-עשרה חופרת לי עם החברה מאחורה, דתי עם משקפי תחתית ערק קורא את תפילת הדרך, הרוסי היושב סמוך אליו מקלל אותו על זה שהוא ממלמל לעצמו חחח

 

איןאין, אלא דברים שאפשר לראות רק באוטובוס האחרון ממקום נידח כמו המושבה בזכרון יעקוב.

 

(אם כול 2 שורות שאני כותבת אני לא ירים ת'ראש וינסה לשאוף אוויר מהחלון המצ'וקמק לידי אני פשוט אקיא את נשמתי לעזעזל!!)

 

 

חדשות.

38 נספו. המפקדת פצועה אנושות. האוניברסיטה האסירים מפונים לגמרי. ב11:30 עצרת תפילה.

 

"אלוקים, תעזור לנו להפסיק את הזוועה שהורסת את מדינתינו המדהימה והיפה והורגת חיים"

 

 

ולסיום רבותי,

אני חושבת שאני יתגעגע לתקופה הזאת. עם האנשים הפלצנים, הרצפה העקומה ששוברת עקבים :S הניסיון להיות מוכרת טובה ואמינה (זה בלתי אפשרי, לא יעזור..) אבל הגיע הזמן שזהו.

 

 

אוחחח חירטוטים חירטוטיםם.

עוד דקה בבית 23:30

 

לילה טוב.

נכתב על ידי , 3/12/2010 06:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/3/2011 01:46



7,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה ירוקה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה ירוקה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)