לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.. שמנסה לשרוד ..


הרבה אחרי עידן התמימות, באה מציאות אחרת, עם קמצוץ פנטזיה ..

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

שלנו


 

אל תאהבי,

אמרתי לך מזמן,

אני אדם אחר,

עצוב ומוזר,

אל תסתכני,

את תיפלי אל הבור,

שלצאת ממנו,

גם אני לא יכול,

ואם עדיין את נשארת,

תחבקי אותי חזק,

תנשקי לאט,

תשארי לעד,

ואם עדיין את נשארת,

תחבקי חזק,

תנשקי לאט,

תשארי לעד

 

לא אוהבת, כי אמרת לי מזמן.

כולם כבר אחרים, שמחים ומוזרים.

מסתכנת ונופלת אל הבור, שלצאת ממנו עד היום מנסה.

אך עדיין נשארת, מחבקת חזק,

נושקת לעד, עם עצב.

 

בעצם.. כבר לא נשארת ומחבקת חזק,

כבר לא מנשקת.

אני פשוט הולכת.

 

 

 

_____

 

ולא ידידיי.. לא חזרתי
זה רק ביקור קצר.

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2010 23:18   בקטגוריות סיפרותי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה ירוקה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה ירוקה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)