לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hits of silence


If you never try you'll never know

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 430709490 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

I'ts time to say goodbay


עברתי המון עם הבלוג הזה.

אנלא הולכת למחוק אותו כי יש בו פוסטים שכן הייתי רוצה לחזור ולקרוא בהם

כשיתחשק לי או סתם בשביל להיזכר כמה היה לי טוב\רע.

התקופה הנוכחית היא תקופה לא כ"כ יציבה.

קרו דברים טובים,קרו גם רעים.

החלטתי שאני ממחר הולכת להתחיל בשינוי,שינוי שכמעט כל החיים שלי רציתי.

לרדת במשקל.המשקל הארור הזה מונע ממני כ"כ הרבה דברים שאני יודעת שאם הייתי רזה כבר

הייתי משיגה מזמן.זה שאני יפה לא כ"כ עוזר לי.אבל אני יודעת שאם אני יצליח,אני פשוט אוכל להשיג את הכל.

זה לא הולך להיות קל,אבל אני הולכת לתת את כל כולי,אפילו לעכב את הרישיון.לא אכפת לי.

אני יודעת שלא מאמינים בי,וחבל שזה האנשים שהכי קרובים אליי.אבל כבר לא משנה לי,מאמינים בי או לא

מנתחים את החיים שלי על הצד הטוב והרע,ממחר,אני זאתי שידאג לעצמי,ולא אכפת לי כמה שיטיפו לי ויגידו לי.

במיוחד אתה.אתה לא תבוא ותגיד לי את ככה ואת ככה..כי אין לך זכות.אתה לא תתערב לי יותר.

אני לא אשבר.אני מבטיחה.מבטיחה לעצמי.

אתם תראו,עוד כמה חודשים,אני יהיה בנאדם אחר.

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2008 23:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Human Void ב-2/10/2008 19:51
 





10,319
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליארדן וזהו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יארדן וזהו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)