לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 216696615 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תמונה שלי.


אני ככ פאקינג משועממת. ומשום מה, אין לי כוח לישון, למרות שאני קמה ב-10 בבוקר.

ההיגיון שלי, פשוט מ-ש-ה-ו. וזה לא שאני לא עייפה חלילה.

אני סתם יושבת מול המראה, יותר נכון, המראה שלי יושבת מולי, ועושה לי פרצופים,

מעשנת, מקטרת לעצמי על החיים, וקוטלת ילדים קטנים בדויאנט.

 

ניסיתי להעביר את הזמן והכל, לשחק אייסי טאוור.

אבל הוא בסלואו מושן אצלי, כי המחשב שלי משנת 100 לפני הספירה. אבל המסך חדש.

ואז מדיי פעם היצור הקטן הזה, מה הוא אמור להיות בכלל איזה ראפר או משהו?

לא משנה, הוא מתחיל להכנס לאקסטזה מטורפת ולרוץ מהר מדיי ואז אני נפסלת.

 

אמג. מישהו שלח לי הודעה באייסיקיו. ימי השיעמום והתום נסתיימו להם אני מניחה.

אגב, לכל 0 קוראי הנאמנים, ברצוני להודיע לכם חגיגית,

שסיימתי את המשחק הידוע לשמצה- באבלס.

כןכן, עשיתי זאת, עד כדי כך אני משועממת.

 

עכשיו, כשאין לי חבר, וכל החברים הרבים שיש לי נטשו אותי, רובם [2] באוקריאנה,

וכל השאר. נו, אתם יודעים, לא שמים עליי זין-

אני מתחרפנת לי בבית, שומעת פופ, מזל שלא פופ ערבי או משהו כזה, ומעשנת כמו קטר גוסס.

 

אין לי מושג למה אני כותבת בכלל, גם ככה אף אחד לא קורא פה. [בכי]

 

בכל מקרה, השתעשתי עם המצלמה היקרה מפז שלי.

והנה התוצאות:

 

 

טוב נו, בשלב זה, זו תוצאה ביחיד. 3>

בבוקר אנוכי נוסעת לתלאביב, בירת האימואים.

אימה מציפה אותי.

 

יש לי צ'ק על סך 2150 ש"ח מהעבודה אצל השטן [קייטנה]

ואין לי חשבון בנק, זה אומר שבאסה לי.

 

החיים שלי מעוררי רחמים, הצילו.

נכתב על ידי , 12/8/2007 02:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה.


 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 15:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנֶקוּדַה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נֶקוּדַה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)