לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

עשור


וואו.

 

מתחילה לכתוב ומרגישה את המפרקים חורקים, כמו מכונה שלא הזיזו אותה הרבה זמן. שנה ותשעה חודשים אם לדייק.

אבל כמו רכיבה על אופניים ונהיגה ושפה שהרבה זמן לא דיברנו בה, פתאום הדברים חוזרים , לאט לאט ואצבעות רצות על

המקלדת והמילים זורמות החוצה.

 

היום לפני 10 שנים כתבתי את הפוסט הראשון בישרא (בבלוג הקודם) ולא יכולתי להשאיר את המספר העגול הזה ללא מילים אפילו שאני כבר לא כותבת כאן ורק מבקרת חברים קרובים וותיקים.

 

10 שנים ואני זוכרת עדיין את התחושה ההיא, של סקרנות מעורבת בחשש מהדבר הזה שמאפשר לי לכתוב , לשלוח מילים לעולם ולקבל בחזרה תגובות ולפתח שיחות וכל העולם הווירטואלי הזה שאז היה עדיין בחיתוליו והיה גם קצת מאיים (מי יודע מי משוטט באינטרנט, אתם יודעים, ויעשה לך דברים נוראים!!! טפו!! קול) ובטח ובטח שלא ידעתי לאן זה יתפתח ויוביל אותי.

 

10 שנים אחרי, ואני במקום אחר לגמרי , אדם שונה מאוד מכפי שהייתי אז, יודעת שבלעדי ישרא, הכתיבה עצמה והאנשים שמצאתי כאן שחלקים מלווים אותי עד היום הזה , כל הסיפור היה כנראה נראה אחרת לגמרי.

 

ועל זה, ועל דברים נוספים, אני שמחה לומר היום שוב:

זכיתי להיות כאן ותודה.

פרח 

 

להת' בעוד עשור.

קול

נכתב על ידי , 1/9/2012 12:33  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-11/12/2016 12:08
 





כינוי: 

בת: 64




138,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)