לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של נערה בת 21



Avatarכינוי:  Naama ^^

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2016


יש משהו בתמימות הזאת שלה ובפחד בלשבור לה את הלב. קשה לה להתמודד עם פרידות, היא לא אוהבת אותן. ובעצם יש מישהו שכן אוהב פרידות?

הצחוק שלה שפתאום מתפרץ ומדביק את כולם שלא התכוונתי להצחיק בכלל.

 

החיוך המושלם שלה שיכול להאיר את היום הכי שחור שלי ועושה אותה לבחורה הכי יפה שהכרתי.

 

מספיק שהיא תתן לי מבט אחד ואבין בדיוק למה היא מתכוונת. בלי צורך במילים נוספות.

 

הסיפורים שהיא מספרת שבחיים לא ימאס לי להקשיב לה.

 

ההקלטות שלה שבאות בכל שעה ביום ואיכשהו תמיד מצליחות להצחיק אותי.

 

החיבוקים שלה, שאני תמיד מנסה לגנוב עוד אחד ועוד אחד מבלי שהיא תשים לב.

 

ההתלהבות שלה מדברים מסויימים שהיא מצליחה לסחוף גם אותי בזה.

 

הנס המושלם שהיא מכינה לי. יוצא לה הכי טעים שיש.

 

הביישנות החמודה שלה שהיא פתאום הופכת לעגבנייה מרוב מבוכה ואותי זה מצחיק.

 

הכנות שלה.

 

ההתייעצויות על איזה תמונה להעלות שלא משנה מה אגיד, היא תקשיב לי בסוף. היא מקשיבה לי.

 

העקשנות שלה.

 

המצבים בהם בחיים לא אוכל לסרב לה.

 

יום אחד בלעדיה ולא משנה כמה נדבר עדיין אתגעגע אליה כאילו לא התראנו שנים.

 

הסטייל שלה.

 

כמה שהיא סומכת עלי.

 

מי שיזכה בה יהיה הבחור הכי מאושר ובר מזל שיש בעולם!

 

ולבסוף האהבה הנכזבת שלי, שאהיה מוכנה לעשות בשבילה הכל ואני בטוחה שזה הדדי.

אבל היא כמו אחותי הקטנה וכנראה שכאן זה נגמר.

נכתב על ידי Naama ^^ , 5/12/2016 02:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,089
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaama ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Naama ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)