לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבד, כ"כ לבד.


אל תנסו לקרוא בין השורות. אין לי שום כוונה נסתרת , אין פה שום משחקי מילים. אני לבד, פשוט לבד.

כינוי:  loof

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


וואו. בלוג, זה באמת מקום שלא ביקרתי בו הרבה זמן...

אבל לפעמים ,פשוט צריך.

צריך את השליטה הזו...להחזיק כל מה שקורה בבטן ואז להגיע ולשפוך הכל על המקלדת..ואולי, להרגיש מעט הקלה.

ולא תמיד צריך אנורקסיה ובולמיה כדי להרגיש שמשהו תקוע לך בפנים ושאתה רוצה רק לפלוט החוצה.

 

אני מאכזבת, אני מאוכזבת. מעצמי.

בכלל.

אני עוזבת, אני מוותרת, לא מתמודדת. תמיד אותו סיפור...

אני איתו, אני הורסת.

 

אני לבד.

 

נכתב על ידי loof , 14/11/2010 22:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לloof אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על loof ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)