לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפור שנבדה היטב אינו צריך להידמות לחיים הממשיים; החיים הם המשתדלים בכל כוחם להידמות לסיפור שנבדה היטב. - איסק באבל { מתוך הסיפור "שכר הסופרים הראשון שלי" }

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 283397710 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

דרור


ולפתע פתאום

הסדינים מריחים כמהו שוב

אני תמיד רעבה לציפור רבת חסד

בתקופה שבין המייצרים

ולעיתים נדמה שאין כי אין שום סיבה

שהתולעת תהפוך לדרור

ובכול זאת

לפעמיים הרעב מכלה

גם הנוצרי האדוק ביותר

בתקופה שבין המייצרים


 

נורא קר

ולכן לא אכביר במילים

זה הכול להפעם

לאב יו  נועה.....

 

נ.ב

לשיר יש יותר מרובד אחד ויש להסתכל מעבר למובן מאליו...




נכתב על ידי , 31/1/2008 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את בא לפה הרבה?


לפני יומים היה כול כך קר שלבשתי בערך שש שכבות לבית ספר (גופיה ,חולצה קצרה, חולצה עד המרפק ,חולצה עד פרק היד, סווצירטש בית ספר, ופליס..) וכמובן כובע וצעיף ( היום עליתי על הטריק האמיתי ללבוש מכנס ספורט מתחת למכנס הרגיל...)אבל באותו היום היה לי ממש קר בבוקר (כן למרות השש שכבות ..)אז התקשרתי לאמא שהייתה בבית באופן מפתיע וניסתי לעורר את רחמיה ושתשחרר אותי הביתה מה שכמובן לא עבד...אבל היא כן הציעה להביא לי מעיל אמרתי לה שם אני אלבש עוד שכבה לא היו לי יותר בגדים בארון מה שכמובן לא ריגש אותה והיא פצחה בסיפורים על כמה קר היה אם הינו עכשיו במולדת ושאני אשתוק אז כם נראית כמו פרוסטי איש השלג העצבני והפולני לפחות היה לי חמים...

ובכול מקרה בחזרה לנושא שלשמו התכנסנו לפני כמה ימים סיימתי שוב את אחד הספרים שאני אוהבת נורא ושמו "העולם הישבן שלי ועוד דברים גדולים ועגולים" מאת קרוליין מקלר הוא רומן קטן וצעיר לבני נוער והוא לא איזה קלאסיקה ספרותית עמוקה ורוית מטאפרות אבל הוא מדבר עלי כמו שהוא פשוט אנושי שובב אמין

הוא מדבר על דימוי גוף והתמודדות של ילדה שמנה במשפחה "מושלמת" ואת יכולים לנחש למה המושלמת במרכאות יש קטעים שקראתי שם ואני ממש מזדהה איתם

למשל:

"אני צובטת ולוחצת בכול מקום בישבן שלי חזק כול כך שזה משאיר סמנים אדומים .אני מנסהלעצור את הדמעות, אבל אומרת לעצמי שזה מגיע לי . רק בגלל שאני נראת ככה...."

 

"לפעמים אני חושבת הלוואי ויכולתי להעלם מעל פני האדמה לצוף הלאה כמו שקית נילון ישנה שמתעופפת ברוח ודואה מעל קו השמים של מנהטן."

 

"להיות מקור גאווה זה בעצם מה שכי חשוב בחיים לא?זה מה שאבא ואמא אמרו לי לפני כמה שבועות  שהם רוצים להתגאותי בי שהם רוצים שאני אהיה גאה בעצמי .אבל בילתי את כול החיים שלי בנסיון לזכות במילה טובה מהם ותארו לאן זה הביא אותי ותראו לאן זה הביא אותי...בשלב הזה אני כבר הולכת מהר יותר  ושועמים את קול צעדי על השביל .ומה יקרה אם פעם אחת בחיים אני אפסיק לחשוב מה אנשים חושבים עלי? מה יקרה אם אני לא יתאמץ כול כך לרצות את אמא ואבא? מה יקרה אם אני לא אנסה תמיד להיות כמו כולם,ללכת עם הזרם,למלא את  תפקיד הילדה השמנה הטובה והצצייתנית .מה אני אעשה אז?"

 

"האם לעשות בדיוק מה שאני רוצה  זה אומר לא להתחשב ברגשות של אחרים ?כי זה ממש לא לא מה שאני .אולי זה אומר כול מה שאני רוצה שזה יגיד כמו זה שאני דואגת לעצמי ולא נותנת לאחרים לדרוך עלי.."

 

הקטעים האלה מדברים על הרבה נושאים שמעסקים אותי כרגע מהנושא הפשוט ביותר שאני מרגישה לא נוח עם עצמי ועם הגוף והמשקל שלי ומנושא של להפסיק להיות הילדה השמנה והנחמדה לכולם מתוך מחשבה שעם אני לא יפה שיוכלו לפחות להגיד "איו היא לא יפה  אבל יש לה אופי טוב..." לנושא של למצוא את עצמי עומדת על שלי לא מושפלת ובאמת גאה במה שאני ועדין לא כלבה הרסנית  שפשוט לא נחמדה לאנשים....

ביום ראשון נורית אמרה לי שהיום אפשר לשמוע את ההערות שאני מעירה בשיעור תאטרון אני חושבת שזה צעד ראשון כי לפחות אני מאמינה שמה שאני אומרת הוא בעל משמעות....

 יום שבת האחרון היה נפלא יצא לשחק כלבה רעה וסדיסטית ולפקד על חבורה של בנים שכפופים לי והכי חשוב עשיתי את זה בחצאית מיני(ולא התבישתי לרגע!!) אני חייבת לציין שזו הייתה חוויה שלא מהעולם הזה גם זה נוסף לרשימת הדברים שגורמים לי לחשוב ...

וזה בערך הכול להיום

יש לי עוד סיפורים שאני רוצה לפרסם ומילים שצריך להגיד אבל זה לא להיום...

.

.

.

אוהבת נועה


נ.ב -אני שומעת כול כך הרבה שירים לאחרונה וכול כך רוצה שהוא היה זה שישיר לי אותם (ואלוהים יודע שהוא לא מתבייש בקול שלו..)אבל יודעת שלא כול העסק הזה השאירא לי טעם רע בפה

 

 

נכתב על ידי , 23/1/2008 15:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני עב"מ במבה בעמבה (ע"ר)


או בקיצור אני חולה

יש לי שפעת=אני עומדת למוות ממש בקרוב...

ושום שדבר מרתק לא באמת קורה עם החיים שלי

חוץ מהעובדה שלמדתי לאזן כדור אדוויל על האף (ולמען האמת אני די גאה בזה...)

הוא שלח לי הודעה אתמול שהוא תקוע איזה שדה מוקשים ולא נותנים לו לפוצץ אותו

אז כתבתי לו שאני חולה מסכנה גוססת ועומדת למוות משפעת

והוא כתב שמזל שהוא בצבא כי אני יודעת שאסור לערב קופאין ואלכוהול עם התרופות שלי

איך בנאדם שהוא כול כך מקסים ויודע להצחיק אותי אפילו כשאני מרגישה כאילו האברים הפנמים שלי הפכו לעיסה מרה...יכול לעשות לי דבר כזה בעיקר אם הוא חולה עלי כמו שהוא אומר..

אתמול היה בטיפול הראשון של פיזיותרפיה במים (כן הרגל שלי שוב קורסת ...)

הייתי מספרת לכם על זה אבל הנזק הנפשי הוא עמוק מידי..

יום אחד בעוד כמה שנים אולי אני חזקה מספיק בשביל לדבר על זה...אולי...

אז אני אסכם כמה דברים ואחליט כמה החלטות לשנה הזו...

 

 

דברים שהספקתי לעשות השנה...

 

( V) להישאר רווק

(  ) לקבל את הנשיקה הראשונה

 (V) לנשק מישהו חדש

( ) לעשות סקס באוטו

(  ) להתנשק בשלג

(V) להתנשק בגשם

(V) נשבר הלב

(  ) לשבור למישהו אחר ת'לב

 ( ) היה לך אחד שעקב אחרייך

( ) עומד להיות/הייתי בקשר עם מישהו

(V) לשאול את עצמך על הנטייה המינית שלך

(  ) לצאת מהארון

(  ) להיכנס להריון. 

 (  )  להכניס מישהי להריון

(  ) לבצע הפלה

(  ) להתחתן

(  ) להתגרש

 (  ) להתחתן עם אותו מין

(V) להתנשק עם מישהו באותו מין

(V) לצאת לדייט עם מישו שאפעם לא תשכח.

( V) להציע למישהו לצאת

(V) לשבור הבטחה

( V ) להיפרד ממישהו שעדיין אהבת/חיבבת

(V) לעשות משהו שהתחרטת עליו

(  ) לאבד את אהבת האמת שלך

(  ) לאבד את האמונה באהבה

(V) לבכות אחרי שמיעת שיר מסויים..

 

בצפר..

( ) להיפגש עם מורה שממש חיבבת.

( V ) להיפגש עם מורה שממש שנאת

(V) למצוא את הנושא שאהבתי

 ( ) להישאר כתה (צחוקים פה!)

(  ) לקפוץ כתה

(  ) לדלג על החטיבה/תיכון

( V ) לריב עם מישהו מהכתה

(V) לעשות משהו שגרם לי להיות גאה בו

(V) לגלות תחביב חדש

( ) לשתות אלכוהול בבצפר

(V) לעשן בבצפר

 (V) להביך את עצמך מול כל הכתה

(  ) להתאהב במורה

 (  ) להוביל בלהקת בצפר

(  ) התקבלת לנבחרת בית ספרית

( V ) להיות מעורב במשהו שבחיים לא אשכח

(V) להכיר חבר/ה חדש/ה

 (V) להכיר חבורה של חברים/ות חדשים/ות

(  ) לאבד חבר/ה טוב/ה

 

 

אחרים..

( V ) לצייר תמונה

(V  ) לכתוב שיר

 (V) לרוץ/ללכת קילומטר

(V) להקשיב למוזיקה בלתי נסבלת

( ) שחית בעירום

 (V  ) ללכת למסיבת פיג'מות

 (  ) לצאת למחנה

(V) לארגן מסיבת הפתעה

 (V) להיות במסיבת הפתעה

(V) לצחוק עד דמעות

(  ) לצחוק עד השתנה במכנס .

(V) פלירטטת בלי בושה

(  ) לבקר במדינה זרה

 (  ) לאפות ארוחה מזעזעת

(V) לאבד משהו שחשוב

 (V) לקבל מתנה מוערצת

(V) להבין משהו חדש על עצמך

( ) לצבוע/להבהיר את השיער

(  ) להיות קרוב ללאבד את החיים

(  ) מישהו קרוב אלייך נפטר

(V) ללכת למסיבה

(V) לשתות אלכוהול

(V) לשתות אלכוהול מתחת לגיל

 (V) לפספס מישהו

(V) להיות שיכור/ה

(  ) להיות עצור/ה ע"י המשטרה

(V) לקרוא ספר נהדר

 (V) לראות סרט נהדר

 (V) לראות סרט כ"כ מפחיד שגרם לי לבכות

 (V) להיות בהופעה של הזמר/להקה הכי אהוב/ים עלי (אני מצטערת, הלכתי לכל כך הרבה הופעות השנה.)

 (V) לראות מישהו מפורסם

(V) לעשות משהו שרציתי לספר לכולם

(V) להנות מהשנה הזאת למרות הכל.

 

 

השנה אני רוצה :

1.ללמוד לרכב על אופנים

2.לעשות תאוריה

3.להתחיל ללמוד נהיגה

4. לסיים בציון 85+ את הבגרות במטמטיקה

5.לגרום לשנה הזו להיות טובה באמת למרות ההתחלה הצולעת

6.עגיל באף לחדש

7.תספורת משוגעת באמת

8.להיות החלטית

9.למצוא את האומץ להחליק על העמודים האלו שיש בגני שעשועים

10.להיות אמתית וכנה

11. להתמיד סוף סוף

12.להפסיק לצחוק על סביון

 

ועכשיו נראה כמה מזה באמת יעבוד

ועכשיו הגיע הזמן שאני אחזור לתה ולשמיכה שלי

חולה (תרתי משמע וכמה משמעיות היו למילה הזו בימים האחרונים...)עליכם



 

נכתב על ידי , 8/1/2008 10:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,321
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgooyava אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gooyava ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)