לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Goes On



כינוי: 

בן: 32

ICQ: 325571296 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

חזרתיייייייייייי D:


לא הייתי פה כמה חודשים טובים!! וסוףסוף חזרתי לעדכן פה..
ניראלי לפחות חח
אני אשתדל לעדכן פה כמה שיותר כי ממש משעמם בנתיים,
קרו המון דברים מאז הפעם האחרונה אז כמובן שאני לא זוכר כלום -.-

אבל הכרתי אנשים חדשים, עשיתי כלמיני דברים
בקבוצת כדורסל אנחנו רוצים לקחת אליפות ואנחנו נקח אנחנו בדרך הנכונה:)
הוצאתי כמה שירים (כן כן.. חח בטח רובכם כבר שמעתם אותם אבל חפיף)
לינקים בהמשך..

מה עוד מה עוד?
הייתה שביתה מאוד מאוד ארוכה והיא הגיעה לסיומה, מצד אחד באסהה לחזור לבצפר בטירוף
אבל מצד שני לחזור לשיגרה לא יזיק אחרי כלכך הרבה זמן..
בחנוכה לא היה משהו מיוחד כי זה השתלב עם החופש שהיה לפניכן
קניתי נעליים חדשות סניקרס כאלה של נייק משו חזק חח
אני רוצה כובעעע של ראפריםם מישהו יודע איפה אני משיג?? חוץ מאלוף הספורט ובלו בירד שיש שם אחד מסכן שלא במידה שלי אפילו..

מה עוד מה עוד?
אתמול הייתה לנו פריצה לדירה, אחיין שלי שגר ליד אשקלון בא אלינו לישון אצלינו
אז בבוקר אני אמא שלי והוא יצאנו לקניון ואבא שלי היה בעבודה
זה היה בין השעות 10 ל1.. בבוקר
ניכנסו מחלון קטנטן שבשירותים שנימצאים בחדר שלי, לקחו תתיק של האימונים שלי דחפו לשם תמסך מחשב LCD שלי
לקחו תגיימבוי של אחיין שלי.. ויצאו מהבית מהחלון הגדול בסלון
בקיצור ככל הניראה אלה ילדים ככה זה ניראה, אבל הם מנוסים היו עם כפפות לא השאירו טביעות ועשו את זה בזמן
אם הייתי רואה מי עשה את זה הייתי רוצח אותו אני מתחמם ממקרים כאלההה!!

וזהו בעיקרון לא היו הרבה דברים מיוחדים אולי בפוסטים הבאים אני אכתוב אם אני יזכר..

לסיום קבלו תשירים שלי בנתיים יש 5, עוד 5 בדרך אני עובד על כולם ביחד חח אז בקרוב תצפו לכמה שירים חדשים!

קודם כל זה הדף האישי פה אפשר לשמוע את כל השירים ללא צורך להוריד, פשוט לוחצים ועושים פתח
יש גם ליריקס לכל השירים:

http://mp3music.co.il/music/liorpog/

והנה לינקים של 2 השירים האחרונים שלי כי כל השאר נפלו כבר:

LioR - Everybody Know Me

http://www.fileflyer.com/view/7L1jRA2

LioR - תמשיכו לשרוד

http://www.fileflyer.com/view/IftudBC

או

http://uploaded.to/?id=jw4lj9

אז תהנו.. תנו חוות דעת גם על השירים, אני מכין את הביטים (מנגינות) בעצמי וגם כותב את השירים.. (מן הסתם גם שר)

ותגיבו בכללי..

פרשתי

נכתב על ידי , 14/12/2007 00:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL i o R . P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L i o R . P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)