לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 50





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

יש תקווה לאחריתך


מצטערת על מצב שבו השארתי אתכם בפוסט האחרון, אבל ובעיקר כמו ששמתם לב אולי מהכותרת, יש תקווה. תמיד יש תקווה.

אני במצב ברוך ד' הרבה יותר טוב. עשיתי שינוי גדול מאוד, בחשיבה, בגישה ובכלל. הדרך לא קלה, הרבה דמעות שפכתי, הרבה כאב לב, לילות ללא שינה וימים בלי אוכל. אבל עכשיו הדברים נראים אחרת לגמרי. אני יודעת שאני קצת משאירה אתכם באפילה אבל בגלל שהכל עוד טרי אז קצת קשה לי לחשוף.

בגדול אספר שהייתי צעד אחד לפני גירושים. וסליחה על הפצצה שאני מטילה. אין אשמים. במצב הזה אין מנצחים רק מפסידים והעיקריים שבהם זה הילדים שסופגים את כל הריקושטים.

אבל תודה לאל שכיוון אותי למקום הנכון, למדריכה הנכונה לספרי המוסר הנכונים. דברים שחשבתי שייקח שנים לשנות השתנו תוך מספר ימים. לא הכל חלק כמובן תמיד יש עליות וירידות, נפילות וקימות. מפרשים את "חדשים לבקרים" על היצר הרע שכל יום הוא כמו חדש להלחם בך ולהפיל אותך - וגם אתה צריך כל יום כוחות חדשים ותחבולות חדשות על מנת להלחם בו. אני מאמינה שעם הרבה תפילה וסיעתא דשמייא אוכל להצליח.

יש לי עוד הרבה ללכת. "עוד הרים גבוהים יש לפנינו, עוד הרים גבוהים וצונני פסגות" אבל אני יודעת שאני בדרך הנכונה.

 

נכתב על ידי , 27/6/2010 21:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עבריה ב-29/5/2011 12:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעבריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עבריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)