לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Learn To Forget


מדי פעם.

כינוי:  מקולקלת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


 

אחד הדברים המוזרים שקרה לי בחיים- לראות מה כתבתי בשלב אחר של החיים. להרגיש שזה אותו דבר, אבל שונה, ולבכות על זה שאני מתבגרת והרי הרצונות תמיד משתנים; אחותי שמחה להגיד לי שהגעתי למסקנה הנלהבת הזו בגיל 6.

אני כותבת פה רק כדי לשמר את מה שכתבתי בעבר.. והנה אני רואה "הנושא החם: רוז וגו'". וכבר לא מתחשק לי לומר דבר על כל הבהלה התקשורתית והתגובות הפסיכולוגיות הקשות שזה מוביל, ועל החדשות הצהובות והסובייקטיביות ובכלל לא דיברתי על ערבים בשטחים, ודי אני כנראה בכלל לא שמאלנית אז אני צריכה להתבייש ולעמוד בפינה על דיבורי סרק.

 

(אולי אני ימנית כמו כולם, כמו הורים. אולי אין לי דעה פוליטית אמיתית, אבל גם זו אמירה פוליטית בפני עצמה, 1984 טרח להציג לי זאת מול העיינים.)

 

אגב, תקראו את 1984. בלי כל המהומה, באמת ספר מעולה. גם רגשי וגם מחשבתי, ומעורר מכל בחינה.

וגם הנסיכה הקסומה, כמובן (אומנם דומה מאוד לסרט, אבל יש בו כמה שניניות כל כך חמו-דות שאתם יכולים להרשות לעצמכם).

 

ולסיכום,

 

my name is igo montoya. you killed my father. preaper to die!

נכתב על ידי מקולקלת , 13/9/2008 18:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקולקלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקולקלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)