לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Front Row


I'm too tired to recount the unpleasantries one by one. One minute I want to banish you the next I want to be on a deserted island with you along with my three favorite cd's. Ambivalent yet in your bed - we've yet to acknowledge what really happened.

כינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

עברה חצי שנה.




מן הסתם
אתה לא חושב עליי
מן הסתם
גם בטח לא חשבת
כשנרצחת

מן הסתם
אתה לא תחשוב עליי
מן הסתם
גם לא תבין כמה אחשוב עליך
וגם אני לא

מן הסתם
אתה כבר לא תענה לטלפון
מן הסתם
גם לא אמחק אותך מהרשימה
כי זה ממילא לא יעזור לשכוח

מן הסתם
בטח לא סיפרת לו
מן הסתם
גם אני לא אספר
כמה שהייתי רוצה, זה כזה מיותר. סתם מכאיב

מן הסתם
אני אכיר עוד ניר טבעוני
מן הסתם
הוא לא יהיה כמוך
ולעולם לא יהיה

מן הסתם
היה לי עצוב
מן הסתם
לא תדע לעולם
מה זה עשה למאות אלפי אנשים

מוזר לראות את התמונה שלך בעיתון
נכתב על ידי , 2/2/2010 07:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNotTheDoctor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NotTheDoctor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)