לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

She's like the wind



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2011

חזרתי..


אני לא מאמינה שאני חוזרת לפה אחרי 6 שנים !!!!!

מחר אני אתחיל בפוסטים,

בבלוג אני אספר על בעיות האכילה שלי על בעיות הסמים שלי ועל דברים אישיים שלי אז חשוב לציין ש..

אני ממש  לא מתכוונת לממן לאף פוסטמה את האוניברסיטה שידפקו אותי בתביעה על הסתה ,

,דבר ממה שיכתב פה לא נועד ללמד לרמז או להסית את הקורא לדרכים לא טובות.

היומן הינו יומן תיעודי והאחריות היא על הקורא בלבד !

נכתב על ידי לולהLOLA , 12/4/2011 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לולהLOLA

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולהLOLA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולהLOLA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)