לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחת בגיל ההתבגרות.


זה סתם עוד בלוג של עוד ילדה משועממת שהתחשק לה לפתוח בלוג. P:

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

מתפרקת.


מתפרקת,

פיזית ונפשית.

כל הגוף כואב, העצמות נחלשות, השרירים נשרפים, העבודה גוברת, הכוח נגמר.

שונאת, אוהבת, נגעלת, נמשכת, קרובה, רחוקה, כועסת, נלחצת, נושמת, נחנקת, מתעצבנת, מתפוצצת!

הכל כבד.

לא יכולה להמשיך יותר.

זה קשה, זה כ"כ קשה, אי אפשר לתאר את הקושי במילים.

 

לא באלי להרחיב,

אין לי כוח אפילו לזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ובשביל הפטמה הקרצייתית שלי:

 

 

i love u פשוט המווון ! היא כבר תבין למי זה (:

נכתב על ידי , 22/9/2008 21:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הידד ! DDDDD:


נחשו מה?????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרדו טיפה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד טיפה..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד טיפטיפונת..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הנה זה באא

 

 

 ו.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ה-ת-ק-ב-ל-ת-י !!!!!

 

אעהאעאהאעאהאעאהאעאהאעאהאעאההאההההה !

אני לא מאמינה!!

 

אני פאקינג ה ת ק ב ל ת י !

עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאההההההההההההההההה !

 

אוחחח איזה מזל שזה נגמר (:

זה היה אולי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים.

איזו הקלה! יופידיהייי!!!!!

אני מתה מעייפות!!! אין דברים כאלה!

 

מהזה אין לי כוח לפרט, אני פשוט גמורה!

פעם אחרת.

 

כוווווללללללללללללללללי ספוגה זיעה !!!!!

אפשר להוציא מהבגד גוף שלי אולי 2 ליטר זיעה XS

אני לא יכולה לזוז מרוב שנתפסתי!

יווו כהמ שתיתי!!!! ליטר שלםםםםםם

אין, אין, אין דברים כאלההה !

 

מעכשיו, אין לי חיים!

כל יום (חוץ משישישבת) יש את אותה רמה (מטורפפפפפפתתת) ואותו קושי, כאב, אבל גם שמחה וכיף, שעה וחצי עד 5 שעות ביוםםםםם!!!!!

ואני? אשרוד.

 

 

 

 

 

 

יום סופרדופראולטרהמגה טוב שיהיה לכם D:

 

טל ששמחה וצוהלת (לפחות מנסה XS )

נכתב על ידי , 3/9/2008 22:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא פריקית כמו כולם XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא פריקית כמו כולם XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)