לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

גיל: 29

ICQ: 225958774 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

היי.


סתם התחשק לי לעדכן פה.

 

האמת שהכל עכשיו ממש טוב.. מנקודת מבט מסויימת.

 

אני חושבת ששתינו התגברנו והתבגרנו..

 

ונכון שאי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, אבל נראה לי ששתינו מרוצות מהמצב שהגענו אליו, תקנו אותי אם אני טועה..

 

אולי יום אחד עוד נחזור לעדכן פה..

 

♥ היה טוב ♥

 

אופיר:]

נכתב על ידי , 8/12/2007 12:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



830

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובקסס ועפרההה=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובקסס ועפרההה=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)