לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מיומנו של פילוסוף מתוסכל... אלו הם הסיפורים, השירים והחוויות.

Avatarכינוי:  BenISHere

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2018

מתמכרים לחשיכה


הוא רוצה את הכסף, רוצה את השטר,
חושב שהכסף יעשה אותו מאושר.
כדי שתתעשת לפני שיהיה מאוחר, אומרים נולדתי טהור לא נולדתי זר.
אני בחור יקר ויש לי היגיון, לא מתקרב לצרות, בורח מהשגעון
לא מתעסקים בטפל, מתעסקים בעיקר.
ולא אכפת לנו מה יקרה מחר.
מתעסקים בהיום, מתעסקים בעכשיו, במודעות העצמית,  השמחה הרגעית
וגם בעצבות אם היא קיימת. כי יש את מה שיש אי אפשר לחיות אחרת.
לא שמים מסך, לא שמיים משקפיים, רואים את המציאות מבעד לעיניים.
עד מתי אחינו יאטמו אוזנים?

לא תמיד אפשר לחייך, כי המציאות נכנסת בי, היא מטריפה מחזקת ובונה אותי,
לפעמים אני חושב שכולם נכנסים בי, ורק רוצים להפיל אותי.
אך אני לא מתמכר,לא,  אל העצבות שבשגרה, בשבילי ההיגיון הוא הפאקינג פרנסה,
לא ילד מאומץ עדיין, קם נופל ומתגלגל במים, אי אפשר לחיות בנתיים שבמציאות אוחזים ידיים.
קם כל יום בשביל לגדול ולעבוד, בכל יום יש משהו חדש ללמוד.
נותן לעולם הוא מחלק , גם את מה שאני אין לי. ולא בוכה הרבה, גם כשחסר לי .
כי להכל יש מטרה והכל לטובה, סומך על הגלים שיביאו את הגל הבא.

יש לך אמנם איבר גדול, אבל האגו שלך הוא כמו חור שחור,
אתה בולע הכל לא יכול לעצור,
אני נולדתי נקי אתה נולדת שיכור.
מוכר את עצמך בזול, לא בשביל המטרה,
מוכר את ההורים ומוכר את המדינה, אתה כמו מדוזה, אין לך חוט שדרה.
אתה רק נע ונע במים וסומך על התת-מודע.
אתה תמיד יכול לבחור לחיות אחרת, לצלול במיים נקיים כמו בפאקינג כנרת,
לא חי בסרט, רואה את המציאות והיא אחרת. ואתה פועל כמו דיסקט שלא יכול לפעול אחרת.
אז קדימה תתאושש, וקדימה למטרה - תבנה את עצמך ולא את היצר הרע.
כי האור המתוק, מופיע בסוף המנהרה,
אליו צריך לצעוד ולא לברוח פנימה עד שמגיעים לחשיכה.
נכתב על ידי BenISHere , 17/10/2018 01:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBenISHere אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BenISHere ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)