לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מפתח המרחק פתח לי שער של געגועים"



Avatarכינוי:  חן :) || לעולם מצידי..לעולם..מצידי 3>

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

הפסקת אש..בגרות בחיבור


אני רוצה להאמין בהפסקת אש הזאת..באמת שאני רוצה..

עדיף לי לחשוב שזה יסיים את הכל..שנחזור לשגרת חיים נורמלית.

אבל אני באמת לא חושבת שזה יהיה הסוף.

היום יש כוננות חזקה בדרום..יש חשש לירי כבד במיוחד על ב"ש.החמאס רוצה להוכיח שהוא מנצח.

והבגרות הזאת.איך אני יוצאת לעשות בגרות? איך אני מגיעה לשם בכלל?

איך אפשר להתרכז עם אזעקות תוך כדי? זה פשוט לא הגיוני.

משרד החינוך ממש ממש ממש יצא לא בסדר עם כל הקטע של המלחמה הזאת שזה מטריף.

איך זה מגיע למצב שבגלל שביתה דחו את הבגרויות אבל בגלל מלחמה לא?

 

אם להגיד את האמת.אני מחכה לסוף המלחמה הזאת כמו לחופש הגדול בערך.

זה כבר נהיה דביק.אני מתגעגעת לחבר'ה שלי..לשטויות שלנו.

מתגעגעת יותר מהכל לאוהד..לא מפסיקה לחשוב עלזה.לחלום עלזה.

מחזיקה את עצמי בדמיונות לפגישה הבאה שלנו..פפפ.3>

 

נקווה שהזמן הזה שהדרום ספג (ובעיקר שדרות) יהיה שווה את התוצאות של ה"מבצע" הזה.

שלא נצא שוב עם כלום בידיים..לא בשביל זה נכנסנו.לא בשביל זה ספגנו.לא בשביל זה הקרבנו.

החיילים שנפלו במערכה..יהי זכרם ברוך.ולכל הפצועים-כולנו מתפללים בשבילכם.


פוסט דרמתי מידי..

שלא תטעו אני ממש לא במצברוח רע..פשוט חושבת על המצב

שאיכשהו הגענו לאמצע שלו..או לסוף..לא יודעת.

 

שיהיה רק טוב.

חן

נכתב על ידי חן :) || לעולם מצידי..לעולם..מצידי 3> , 18/1/2009 09:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,593
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן :) || לעולם מצידי..לעולם..מצידי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן :) || לעולם מצידי..לעולם..מצידי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)