לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום לכולם, שמי מיה ואני בת 13 בבלוג הזה אני אספר לכם עלי ועל מה שקורה לי בחיים... במיוחד על איך אני מגשימה את חלומי להיות זמרת ושחקנית.

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

סגרתי לבינתיים...


אמ.. טוב החלטתי לסגור בינתיים.. לא בגלל משהו שקשור לאלה שקוראים פה אלא סתם בגלל שאין לי כוח יותר.. יש מצב רק מדי פעם אני יחזור לכתוב כשמשהו באמת ממש יציק אני יכתוב פה וישתחרר קצת וגם אם סתם יתחשק לי לספר משהו שקרה לי אני מניחה שאכתוב.. אבל חוץ מזה אני עושה הפסקה אם הבלוג... אז תודה לכל מי שקרא והגיב פה עד היום..

ובנימה אופטימית זו אני אגיד.. ביי ביי לבלוג שלי! (טוב לא צריך להגזים..)

אז אמ.. כמו שאומרים להת' ונתראה בקרוב אני מקווה חח...
כמה זמן לא שמתי את החתימה הזאת חח..



 

נכתב על ידי , 6/5/2008 16:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנחנו מדהימות מה עוד צריך ב-11/8/2008 15:22
 





4,895
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~מיוש~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~מיוש~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)