לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ביום בהיר אחד עזבתי תפקיד בכיר בחברה פיננסית ידועה וגם נפרדתי מכלבי האהוב לאחר 12 שנה - ההתמודדות עם משבר גיל הארבעים התחילה ברגע זה - וכך גם הבלוג...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"חומות של תקווה" - פוסט אחרון לפני סגירת "ישראבלוג"


כפי שמסתמן לצערי , פוסט זה , שמספרו 521 בבלוג "חומות של תקווה" יהיה פוסט הפרידה שלי מישרא אחרי 12 שנות כתיבה רצופה , אשר החלה כאן ב 21.7.2006 ונמשכה ברציפות עד היום.

 

לאחר זמן לא רב מפתיחת בלוג זה , התגבשה התפיסה שלו - כתיבה אישית , על חוויות אישיות ובהקשר אימון ואקטואליה , המסתיימת בתמונה + אימרה רלוונטית לנושא הפוסט - וכך גם עיצוב הבלוג - והכל בצורה מודעת ואיכפתית.

 

הכרתי כאן , גם אישית כמובן , כ 15 אנשים טובים ומיוחדים , שגם איתם אמשיך להיפגש בהזדמנויות אחרות.

 

עצוב לי מאד - הגם שלישרא היו יותר נשמות מלהקת חתולים , הטכנולוגיה שעצרה מלכת , החברים שעזבו לאיטם ונעלמו למדיות אחרות - נותרתי , עם עוד כמה מתי מעט , להוריד את המתג ולסגור , הפעם כנראה סופית בהחלט , את ישראבלוג.

 

אהבתי מאד את המקום הזה , שהתחלתי לכתוב בו בהיותי בן 40 , כאשר ייסדתי בו את הטבעת "אתגר גיל ה 40" בה היו פעילים , בשיאה , כ 90 חברים , התקיימו בה פרוייקטים מיוחדים שמילאו אותי , ולמיטב ידיעתי , גם אחרים , באנרגיות חיוביות , ואני מסיים לכתוב מעט אחרי גיל 52 - מה השתנה ?

 

מחד , הרבה מאד השתנה - הקצב , הטכנולוגיה , העומס , הלחץ בשסתום סיר הלחץ עליו אנו חיים בשיגרה , הסביבה הגלובלית , הכלכלה , המדינה ומוסדותיה , האווירה הציבורית , האיומים על האוהל הנידף בצונאמי...

 

מאידך - אני מרגיש שנשארתי אותו אדם , בעל אותן תכונות אופי , אותם יתרונות וחסרונות , עם יותר נסיון - ועם אותה האהבה...

 

שלום , ישראבלוג - נעמת לי מאד...

 

 

 

 

 

 

אסיים באימרת ... סיום.

 

"זה לא נגמר , זה רק הסוף" ( יובל בנאי ) 

נכתב על ידי , 6/12/2017 07:04   בקטגוריות COACHING, ברכות, השתתפות בצער, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרוייקטים, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור, צבא  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/6/2020 10:25
 



"חומות של תקווה" - חופשה בפראג עם הופעת להקת "קווין" - 29.10-3.11.2017


היום , לפני שבוע , חזרנו , הקיפודה ואנוכי , מטיול נפלא לפראג ודרזדן בן 5 ימים , בו שולבה גם הופעה מדהימה של להקת "קווין" עם אדם למברט בארנה O2 בפראג עם עוד כ 25,000 צופים.

 

עצם ההתנתקות המוחלטת מהעבודה , מזג האוויר הסתווי של פראג ( מקביל לחורף בארץ ) , הנופים , הטעמים , הריחות והבילווים המיוחדים - למרות שלא היתה זאת הפעם הראשונה שלנו בפראג - היתה מושלמת עברורנו , לצד החווייה של הופעה גדולה בחו"ל , שהיא עבורנו , המגיעים לכ 2 הופעו בחודש , אך בדר"כ במועדוני הזאפה - חווייה אדירה.

 

כמובן שכל נסיעה כזו , לעיר מרכזית באירופה , מראה עד כמה מצבנו בארץ קשה מבחינת תחבורה , בדגש ציבורית - מטרו , טראם , אוטובוסים , רכבות בין עירוניות וכיו"ב - אבל לפחות יש התקדמות כלשהיא גם אצלנו , למרות שעד שתיבנה תשתית ציבורית סבירה , ימשיכו המכוניות לסתום את כבישי ארצנו הקטנטונת... 

 

10 קוראיי מוזמנים להתרשם , לקראת 2 נסיעות קצרות וממצות בינואר 2018 - לאתונה ובודפשט - חורף באירופה...

 

 

 

 

ככר השעון - פראג
בית הכנסת החדש - ישן - פראג
גשר קארל - מלמטה
השתקפות של עמודי עיטור לגשר - פראג
פרופיל שוטר - משמר מצודת פראג
מצודת פראג
גשר קארל - הנקודה היהודית / נוצרית
פסל לזכר פרנץ קפקא
המטרונום שנבנה במקום פסל סטאלין - פראג

 

החיים הטובים - יין חם על רקע נוף מדהים של פראג

דרזדן - לוחיות הנצחה ליהודי דרזדן כמקובל בגרמניה
דרזדן - שריד אותנטי מהרס העיר בסוף מלח"ע השניה
דרזדן - מבט מכנסיה - על העיר העתיקה
מגדל התצפית - פראג
מבט ממגדל התצפית - פראג
רכבת הכבלים - פראג
חיקוי מגדל אייפל בקנ"מ 1/4 - פראג
הופעת קווין + אדם למברט - 1
הופעת קווין + אדם למברט - 2
הופעת קווין + אדם למברט - 3

 

 

אסיים באימרת השבוע:

 

"מסעות מעידים פחות על סקרנות באשר לדברים שנראה , ויותר על שעמום מהדברים שאנו עוזבים" (אלפונס קאר )

נכתב על ידי , 10/11/2017 07:24   בקטגוריות טיולים וחוויות מהחופש!, נוסטלגיה, פרצופה של המדינה, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Intsi ב-10/11/2017 14:43
 



"חומות של תקווה" - הנצחת עודד ( דדי ) שיינבליט ז"ל - שיר הנצחה באוויר


פרוייקט שיר ההנצחה , עליו עדכנתי בפוסט הקודם - הסתיים , והשיר באוויר !

 

לאחר גיוס הכספים לפרוייקט השיר המרגש , "ילד של ים" , ולאחר שתי חזרות של הזמרת , פזית נוני , עם הפסנתרן והמעבד המוסיקלי , יואב פולאצ'ק , התכנסנו באולפן ההקלטות ביום ג' שעבר , 25.4.2017 לסשן של כ 15 הקלטות מהן נבחרה בסופו של דבר ההקלטה הטובה ביותר לטעמנו - ולאחר "בישולה" ע"י מנהל האולפן , הופץ השיר באמצעות "לינקטון" ביום ד' , 26.4.2017  יחד עם מילות השיר , סיפורו , קרדיטים וכיו"ב ייעודי לכל תחנות הרדיו / עורכים מוסיקליים / שדרים - כ 300 איש בכל הארץ.

 

( במאמר מוסגר , במיוחד לגבי הקוראים ה"מבוגרים" - ימי הפצת שירים / סינגלים באמצעות תקליטים / תקליטורים , חלף כבר לפני שנים רבות מן העולם - ההפצה מתבצעת ע"י חברות מסחריות השולחות את השירים לנמענים בקישורים למייל , והם גם ניתנים להורדה ע"י אותה תחנה / עורך מוסיקלי / שדר המנויים על השירות הזה.) 

 

לאחר הפצה כזו נמצא השיר במקום הטבעי לשידורו , רק שהוא נמצא שם עם עוד מאות שירים אחרים , מרגשים פחות או יותר , אך לבטח מתחרים על זמן אוויר מוגבל שהוא משאב שיש לפיכך להתחרות עליו בחוכמה , כך שאנו מגיעים לשלב הבא - קידום , או בלשון המקצוע PR - PUBLIC RELATIONS

 

מכיוון שזהו אחד מתחומי ההתמחות שלי , וכן עסקתי בקידום סיפור ההנצחה המרגש של בניית הפסל הסביבתי לזכרו של דדי ז"ל היקר בעבר - תהליך שהסתיים כזכור ב 25.11.2016 בטקס מרגש ורב משתתפים באילת , חזרתי לאותם גורמים שפרסמו את הסיפור המרגש ( כ 10 עיתונים , רובם מקומיים ואתרי אינטרנט ) , וכן פנתי לגורמים בעיתונות הארצית , מאחר וזה המקום הראוי , לדעתי , לפרסום בהקשר זה , של סיפור אנושי יוצא דופן שכזה.

 

אציין כי המאמצים השיווקיים כבר נשאו פרי - היום , 1.5.2017 , ישודר השיר במסגרת תוכנית זכרון ברשת ב' שיגיש דני זקן בין השעות 1400-1600 , וכן בעיר הולדתו של דדי ז"ל , אילת , בתחנת "קול הים האדום" אחרי טקס הזכרון היום ב 1100 - והרבה תהליכים בהקשר להפצת השיר והסיפור עדיין נמשכים מעבר ל 2 כתבות המשך , בעיתונות המקומית , שאושרו לפרסום - ויש עוד מספר חברים , המסייעים בהקשר זה ממש , לאחר שחוברו לנושא על ידי.

 

באם מעוניינים להתרשם מן השיר והסיפור - מוזמנים להיכנס לקישור הבא לשיר "ילד של ים" בלינקטון , הנפתח רק במחשב רגיל , משמיע את השיר ברקע ( הקישור אינו יכול להיפתח בטלפון נייד )

 

http://www.linkton.co.il/linkton.php?lt_id=Vmtab2QyRnJNVVpPVkZwb1pXczFVRmxYTVhwUFVUMDkrTw==&br_id=3073

 

 


 

אסיים באימרת היום:

 

"אנשים שוכחים ממך מהר יותר משאתה חושב. אם אנשים ינגנו את המוזיקה שלי אחרי מותי, אז ייתכן שעשיתי דבר מה בר-משמעות עבור האנושות" ( ברייט שנג )

נכתב על ידי , 1/5/2017 07:41   בקטגוריות COACHING, השתתפות בצער, יצירתיות, משפחה, נוסטלגיה, פרצופה של המדינה, צלילה, שכול, תחביבים, אהבה ויחסים, אינטרנט, אופטימי, אקטואליה, צבא, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shawshank Redemption ב-8/5/2017 05:51
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 58

תמונה




50,344
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shawshank Redemption אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shawshank Redemption ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)