לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Isn't That Ironic...


I give in to sin because I like to practice what I preach...

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

I don't know what's right and what's real anymore...


אין לי מושג איך להתחיל את הפוסט הזה...כל כך הרבה דברים רצים לי בראש לאחרונה ואכתוב אותם בפוסטים הבאים...

 

ראיתי לפני שעות ספורות סרט דוקומנטרי על בני נוער ומיניות. ילדה בת 13 דיברה על איך ש"בזמנו" היא חשבה שלאבד את בתוליה זהו הדבר הנכון לה. "בזמנו"? "בזמנו"?! שאלו בני נוער בגילאים 13-18 מה זה HIV...אחת ענתה "הממ...זו מחלה או משהו כזה, לא?", השניה אמרה "זו מחלה אבל אפשר לרפא אותה בזריקה" ורק אחת מכל הני הנוער שנשאלו ענתה כי זהו נגיף האיידס שלא ניתן לרפא אך ניתן לטפל בו.

בני נוער בתכנית התייחסו למין ולמין אוראלי בתור דבר כה מובן מאליו, שלא משנה אם זה בא מתוך רגש או סתם מתוך שכרות. אף אחד מהם בוודאות לא ידע שגם ממין אוראלי ניתן להידבק במחלות מין. והרבה מהם לא ייחסו חשיבות מיוחדת לקונדום.

מה שעצוב הוא יותר מכל, שזו המציאות. המציאות של הדור שלנו. ילדה בת 13 חושבת שהיא בחורה בוגרת בת 20 שמסוגלת להתמודד עם הסיכונים והתוצאות של יחסי מין. מדברת על כך שאיבדה את בתוליה בגיל 12 כאילו היה זה העבר הרחוק, "בזמנו"..

אני רואה בחורות שאני מכירה אישית, ששכבו עם *ילדים* בפארקים ציבוריים בפעם הראשונה שלהן, בגיל 12-14, מתרברבות על חיי המין שלהן ומרגישות כה חכמות. רואים בסרט חבורה של בני 13 דופקים באנגים. כמה נוראית התדרדרות הדור הזה.

איני באה מעמדה של התנשאות, מתוך עמדה של מבוגרת, אלא כאחת מבני הנוער של היום. אני בעצמי לא שיא התמימות והצניעות. אבל כשרואים את זה על המסך, כשרואים את הסטטיסטיקות, כמה בורות!

איך זה ייתכן שבמוסדות חינוכיים לא מלמדים דברים ריאליים על יחסי מין? איך זה ייתכן שעד כיתה י"א היה לי רק שיעור על "כיצד שמים תחבושת על התחתון כאשר מקבלים מחזור וכיצד להשתמש בטמפונים" ביסודי? איך זה ייתכן, שבכיתה י"א, מ-ע-ו-ל-ם לא היה לי שיעור חינוך מיני? ומהו שיעור חינוך מיני בשביל משרד החינוך? להביא לילדים קונדומים? מעולה, נתתם להם אמצעי ללא הסיבות הנכונות להשתמש בו.

בנוסף, למה כשאני מדברת עם אנשים בני 20+ הם כותבים לי "אני ילך" ולא "אלך"? למה הם אומרים "שני בנות" ו"שלוש סוסים"?!

במקום ללמד על תחביר של משפטים למדו את בני הנוער של היום דברים מציאותיים מחיי היום יום? למדו אותם עברית!

אני מגיל 5 חולמת על הרגע שיהיה לי ילד. את השמות בחרתי כבר ביסודי ואני אפילו זוכרת את השם שרציתי לבת שלי כשהייתי בת 5. אבל במציאות הזו, אני באמת רוצה להביא ילד לעולם? אמנם זה רחוק ממני, אבל זה אפילו יותר מפחיד. הדור מתדרדר מרגע לרגע, ואין לנו שום דרך לעצור את זה. אני לא רוצה שהילדים שלי יעשנו סמים בגיל 10 ושהבנות שלי יכנסו להריון חלילה בגיל 12. שבן 16 ימות מאיידס לא עלינו.

הלוואי, הלוואי שיום אחד נמצא פתרון לכל הזוועה הזו.

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2009 01:12   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מין, עברית נכונה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'll Follow The Sun...! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'll Follow The Sun...! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)