לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני וכולם!!!!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

עיצוב!!!! ^_^


 

טוב אין לי מה לספר לכם אז פשות תיסתקלו מה יש בהמשך!!!!

ו דרך אגב חג שמח!!!!!!!!!!!!!!!!! p=

  

היי לכולכם נחשו מה הים ה-13.12.07 והחריזו אל סיום השביתה יופי אבל למה החריזו על זה דוקה בבוקר ב-8 איך אני אמורה להגיאה כל כך מהר לבית ספר??? כולי פשות רוטחת מירוב כעס אז לא הלכתי בסוף חה חה!!!! כן ועוד משו אני מרגישה כמו עוף מטוגן!!!

 

טוב אז זאת אני!!

 

וזאת אני ואירקה!!

 

טוב הסוף להיום אולי אחר כך אני עוד הכתוב!!!!!!

bay-bay

 

 

נכתב על ידי dinamit , 10/12/2007 15:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  dinamit

בת: 30

ICQ: 251036269 

תמונה



מצב רוח כרגע:


289

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdinamit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dinamit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)