לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באויר...


I tried to be perfect, but nothing was worth it.I don't believe it makes me real


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


לפעמים נראה לי שיותר קל עם השקרים..

כשבהתחלה הם אומרים לך שהם רוצים לנסות קשר ואז בסוף מתחרטים ומציעים להשאר ידידים עם "הטבות".

 

כי כשמישהו בא אליך ישירות ואומר לך שהוא רוצה סקס נטו ולא שומדבר אחר קצת קשה לכעוס ולהגיד לא נחרץ..

אחרי הכל כולם רוצים את זה, רק שאני מעדיפה את זה בעסקת חבילה עם רגשות..

אבל אין רגשות. אז מה עושים?

 

 

ואני נשארת מבולבלת, תקועה בין מוסר לסיפוק יצרים

 

סמי חופשי
פשוט הוא לא נורמלי
מגיע מאחור
מגיע לך לגמור
תראי אני מבטיח
רק תני לי לעזור
והנה זה מגיע....

נכתב על ידי , 27/10/2007 21:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני באמת צריכה להתחיל להשקיע בבלוג הזה... או שלא. את בלוג הטיפוחים שלי נטשתי ואין דרך חזרה. ואולי עדיף שהזכרונות ישארו שם, לתמיד. או שאולי אני בבלוג הזה כי אני בתקופת מעבר כזאת..שאני לא מכירה את עצמי ואת החיים שלי. לא מרגישה בכלל שיש לי חיים. לא פה ולא שם.

נכון בסרטים כשהם נוסעים אחורה בזמן או קדימה אל העתיד הם עוברים דרך אזור לא מובן? סוריאליסטי? אז אני מרגישה שאני חיה שם. לא במציאות כלשהי.

 

אני תוהה מה יותר כואב.

לרצות שמשהו יקרה ולשבת בצד ולחכות שהוא יעשה מעצמו ובסוף לא קורה כלום?

או לנסות להפעיל, להזיז, להשקיע, להניע דברים בשביל להשיג אותו ושוב, לא קורה כלום? 

נכתב על ידי , 25/10/2007 23:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בת 19


בת 19 ולא יכולה לצאת מהבית בלי לתת הסברים

בת 19 שמרגישה שאין לה שליטה על החיים

בת 19 שמרגישה שאין לה חיים שהיא תוכל לשלוט בהם

 

 

כן, חזרתי להתלונן על החיים שלי

ולא אכפת לי אם גם הפעם יגידו שאני פתטית...

 

נכתב על ידי , 20/10/2007 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)