לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תחת שמיים ירוקים


fumikatamerareta tsuchi wo michi da to yobu no naraba, me wo tojiru koto de mo ai ka naa?

כינוי:  סורה

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

אלה הם חיי


כן,זה די מוזר לנהל ככה את החיים,עם חברה-הכי-טובה שהפכה פתאום לשוברת לבבות,בצפר שמשום מה משוכנע שאין לך חיים,עבודה שגוזלת ממך כוחות נפשיים כבדים,ידיד שמאוהב בך,חברה לסבית,מחזר שחי בקלישאות,מורה תובענית לגיטרה,יותר מדי חלומות,פחות מדי הצלחה,חברות שהיית מתה להיות קצת יותר כמוהן,שם משפחה נוראי,חברים חרשנים ואהבה אחת ענקית שאת לא יכולה לשכוח.
נכתב על ידי סורה , 25/12/2006 17:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של la fille a masqué ב-25/12/2006 17:43
 



ל-ע-זא-זל!!!!!


אז בואו נראה מה יש לנו:

סוצ'י שככל הנראה ממש רוצה אותי,אבל אני לא בטוחה שאני רוצה ממנו משהו בכלל.סביר להניח שאני מביאה אותו להופעה.

שינג'י שאני אוהבת כבר חצי שנה ולא רואה אותי ממטר.

הארו שיש לו חברה ולפעמים אני מקנאה,בדרך כלל זה בסדר.

קינטרו3 שחזר להיות חמוד^_^

מינורו שהיה שיכור ביום שישי ולרגע חשבתי שאני עלולה להתאהב בו מחדש.

והכי גרוע:הושי שכנראה מאוהב בי.זה הכי חרא שיכול להיות! זאת חייבת להיות או אני או יוקו או קסומי,וזה לגמרי לא סביר.הוא אוהב אותי/אותה כבר די מאז שהוא מכיר אותה.ידעתי שזה עלול לקרות,אבל עדיין קשה לעכל שאולי זה באמת נכון.אני כל כך מקווה לא לשמוע את זה ממנו.זה יהרוס הכל.הוא יודע את זה.הוא יודע שאם הוא יספר לי/לה אני/היא יהיו בבעיה רצינית.הוא יודע שאני/היא מאוהבת מאוד במישהו אחר.

מה לעשות אם החיים שלי,למען השם!? למה שינג'י לא מסוגל לרצות אותי!?!?!?מה נורא בי כל כך!?!?!?!?!?!

נכתב על ידי סורה , 13/12/2006 14:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)