לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של מוקקי

לכל דבר יש שני צדדים אז אל תתעמקו בצד הרע! חפשו את הטוב כי תמיד יש אחד כזה :]

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 299270692 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

פנינה הודיה בת יוסף ז"ל


ד' נתן,ד' לקח,יהיה שם ד' מבורך!

משפט ששומעים הרבה אבל לא תמיד מבינים עד כמה הוא עמוק!

זה לשמוע על מישהו שקרוב אליך שנפטר או נהרג[ח"ו] והליות בדרגה גבוהה כדי להגיד את זה עוד לפני שהבנת בכלל.

דודה שלי נפטרה,כן זה לא דבר כזה טוב וקשה למצו בזה צד טוב.

אבל אני מאמינה שבעתיד אני אבין.

אתם לא מבינים כמה קדושה יכולה להיות במקום אחד!!

וכמה הנסיון במצב כזה יותר גדול מתמיד.

האמונה ברגעים הכי קשים ברגעים כאלה מתערערת,ואנחנו צריכים להיות חזקים מספיק כדי להמשיך בדרך ד'.

פעם ראשונה שאני לא בצד המנחם ואני לא מאחלת את זה לאפאחד אפילו לא לאדם שאני הכי שונאת בעולם!

זה לראות את האנשים הכי קרובים אליך נשברים ומתרסקים בידים שלך.

לוקח לך זמן לעקל ת זה שהבנאדם שאתה זוכר שרק אתמול ישבתם ביחד וצחקת והוא חיבק אותך ונישק אותך פשוט עצם ת'עניים שלו והוא לא יפקח אותן שוב.

בההלויה זה הכי נורא לשמוע את האנשים מדברים עליה בעבר זה נורא ולראות את החדר שלה ריק רק מיטה ומכשירים שצריך להחזיר.

ויותר מהכל זה לראות אותם מכסים את הגופה בחול לשמוע ת'צעקות של הדודות ואמא וסבתא שלי ואין אין מצב שבעולם שאתה לא מתרסק עזבו מתרסק הלב שלך מתנפץ אתה לא מסוגל לעמוד שמה יותר.

ואתה בוכה..

ואז אנשים באים ותומכים בכך ומחבקים אותך אבל אתה בכלל רוצה להיות לבד ולעקל או שלא אתה פשוט מחפש תעסוקה לא לחשוב על זה ולא לחשוב בכללי שלא ידברו איתך על זה קשה לך להבין שבעצם זהו..היא מצאה את מקומה שמה למעלה וטוב לה שמה.

היא היתה כ"כ צדיקה הלוואי ואני אגיע לרמת קדושה כמו שלה.

"עוז והדר לבושה ותשחק ליום אחרון."

אומרים שאדם לפני שהוא נפטר מראים לו את מקומו בעולם הבא.

ובעצם משמעות ותצחק ליום אחרון זה שבעצם ביום האחרון שמראים לצדיקים שמקומם בגן עדן אז הם צוחקים.

ויש פרשנות נוספת,

אומרים שביום האחרון בא לנפטר יצר הרע ואומר לו כפור בד'.

פה ה"ותשחק ליום אחרון"אומר שהמלאך בא וכשהוא אמר לו כפור האדם צחק.

דודה שלי נפתרה בחיוך.

אני בטוחה שמובטח לה גן עדן.

בדקות האחרונות לחיה היא התפללה.

על עצמה?! ממש לא!

אלא על כל הרווקים והרווקות בישראל שימצוא זיווג.

היא האדם שאני הכי מעריכה בעולם!

 

פנינה הודיה בת יוסף ז"ל

 

ד' נתן,ד' לקח,יהיה שם ד' מבורך!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/12/2008 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





39
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמיד יהיה טוב =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמיד יהיה טוב =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)