לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its My Life



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008


היי..אמ..וואו הרבה זמן לא כתבתי פה..חח

אמ......

אז מה אני יכולה לספר..

ב22 לספט' לגילעד הנסיך שלי שאני אוהבת המון המון המון ולי היה שנה ביחד: ))))

 

אה ו.. התחלתי את כיתה י' :)

הבצפר סבבה.........קצת מלחיץ עם המשמעת אבל מתרגלים לזה בסוף

יש לנו כיתה נורא מגובשת שזה ממש ממש נחמד: ) אבל אני עדיין נורא מתגעגעת לכל החברים מט'

המחנכת שלנו היא פשוט אחת המתוקות..היא כל כך משקיעה בכיתה שלנו..למרות ששנה הבאה הכיתה מתפצלת גם ככה..=\

 

התקבלתי ללהקת גל בבצפר: )) ובמגמה די כיף חח..

בדצמבר יהיה לנו שלושה ימי מגמה כאלה שאנחנו נוסעים לאכסנייה בבית שאן: ) ובמכינת שילוב היינו שם והיה כיף אני מקווה שגם פעם הבאה יהיה..

ומי שלא יודע מה זה המכינת שילוב..אז זה היה כזה יומיים שאנחנו באכסנייה עם כל השכבה..והיה לנו סלטרון שעדיין אין לי ממש מושג מה זה אומר אבל זה היה כזה ערב דיסקו ..ותחרות בין הכיתות.. והכיתה שלי נצחה:)

ויום אחרי זה היה לנו יום ספורט בבריכה  אבל הפעם הגענו למקום שני ורביעי..=\ אבל לא נורא חח

 

אמ..אתמול היה לדניאל יומולדת: ) ובשבת יש לניצן:):)מזל טוב!

וגם לבת דודה שלי היה יומולדת היא בת שנה והיא פשוט מדהימה! היא כל כך יפה ומתוקה! והיא כבר הולכת:)

 

מה עוד לא אמרתי...

טוב אני לא מצליחה להזכר בעוד משו...אז..אמ..זהו: )חח

 

לילה טוב:)

בייביי

נכתב על ידי , 9/10/2008 21:27  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/2/2009 01:48
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalex93 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alex93 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)