לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל המרבה, הרי זה בפנאן

שירים מאולתרים, סיפורים מאותרים, דעות מאולתרות, ומוזיקה כתובה. (סתם אין כאן מוזיקה אבל זה לא צריך למנוע ממכם להכס, נכון?).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ישיבת מועצה בנושא כשלון הבלוג. זה מבדר


כפי שנראה לבלוג הזה אין קוראים, ואת המצב הזה צריך לתקן.
את המצב אני יתקן עפ"י האסטרטגיה הבאה: אני ייכתוב משהו חכם שייגרום לכם לאהוב אותי, תחשבו שאני חמוד ושנון וחתיך וחכם...
*מחכך את האצבעות כמו אדם שמתכנן משהו רע* וברגע שתתאהבו בי, אני ייחתוך אתכם, לחתיכות!!!! ><
*מושך בשיערות כמו משוגע, מגלגל את העיניים כמו משוגע ומזיל ריר על כותונת כחולה*
??????????????????????????????????????
אנחנו צריכים משהו חדש.
-משהו צעיר.
משהו פנאן.
למישהו יש רעיון?
-יש את המאמי הזה מערוץ הילדים.
יש את הכוסית הזאת מי"ב.
כה הייתי עושה לה טובה.
*שתיקה של שניות ארוכות*
אפשר לעשות משהו עם פוקימונים.
-משהו פנאן, עם רובי לייזר.
חשיבה טובה. תחשבו על משהו שיש לו עלויות נמוכות ותפוקה גבוה.
-משהו עם שיער ארוך ועיניים מהפנטות.
משהו הומור שנון ומסרים חכמים ומאופקים כמהה.
ציצי ציצי ציצי, י"ב!
*עוד שתיקה של כמה שניות*
תקשיבו, אני לא מרוכז, אני מצטער על ההתפרצויות האלה.
-אין בעיה.
אני מבין אותך.
-אתה מפוטר.
אני ייפנה להרכעה גבוה ממך.
-אני לא מאמין שיש לך את האומץ.
מי קרה בשמי???
-... אמא!
אני רוצה שתשפוט בינינו, לרע ולטוב!
אני מצטער אין לי סמכות, אני מפנה אותך להרכעה גבוה יו
-מי קרה בשמי????
??????????
אהםםם אהםםם, תודה רבה לניסים, טכנאי האומנות שלנו, על הקטע האומנותי, עכשיו ברצינות:

יש ארנב בחדרי
*טרם-טם מנגנות המנדילונות האיטלקיות*
והוא עצוב נורא נורא
*טרם-טם!*
הוא בוכה כל היום כמו היפו
שנזכר באפגניסטן
*טרם-טם-טם-טרם!*
הוא לא היה בעיראק
*טה רום-טים-טה-רם!*
אבל הוא שמע שהמלחמה שם
עולה בהרבה דם.

הוא חשב על הקיר
ועל האוכל שבסיר
האם יש חיים
מאחורי הכלוב
או מאחורי היד
שלקחה את האיפור
ואותי בכלוב שכחה?
*טם-טום-טים-טהלהטהטום*
זהו הארנב הכי עצוב
שהעולם ידע.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
הקטע על ההיפו שנזכר בתימן לקוח מאנימציה של אמיר דורי, דורימני, או דורי-dude לפי השיטה שלי.
נכתב על ידי genetics is not an excuse. , 14/11/2007 22:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  genetics is not an excuse.

בן: 32

תמונה




592

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgenetics is not an excuse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על genetics is not an excuse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)