לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Better fearlesness for the right than fearfulness for peace - Abe Lincoln


בטוח שבסוף יהיה טוב, השאלה מתי? ויותר חשוב - למי?

כינוי:  sirejk

בן: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

זה הקיץ האחרון שלי איתכם...(פוסט שרשור...)


שלום.

מתנצל...
לא כתבתי הרבה זמן בבלוג, בשל עומס רב בעבודה.
העומס הרב בעבודה נוצר בשל כך שאני מסיים לעבוד בעוד כשבועיים וחצי.
הסיבה שבגללה אני מסיים לעבוד עוד כשבועיים וחצי היא שבסביבות ראש השנה אי עובר לחו"ל
הסיבה שבגללה אני עובר לחו"ל היא שבאוקטובר אני מתחיל דוקטורט במינכן.

בתוקקה להיות דוקטור בגיל 30...

:)

וכמה דברים קטנים שהציקו לי, בקרב חובבי השמאל:

nמה מותר ומה אסור. גרסא מורחבת

מה באמת מעניין את אובמה

נכתב על ידי sirejk , 25/7/2009 15:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,680
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsirejk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sirejk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)