לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיוקי


פנטזיות, אני, בולמוסים, אהבה, רוך, עוצמה ובלאגן:)

Avatarכינוי:  פלח.

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

זיכרונות עכשווים


מזל שעוד יש לי אותך . רק מי שצריך לדעת יודע.

אני יכולה לכתוב בחופשיות על כך שעדין יש בי אהבה - לא יודעת אם אלייך או למה שהיית נותן לי בזוגיות שלנו.

קשה לי לעשות הבחנה בשלב הזה . אני באמצע מערכת יחסים אחרת- היא ממלאה אותי באופן שונה. נדרש פה הרבה כוח נפשי וסבלנות.

כמעט שאין לי כוח כל הזמן לחנך וללמד . אבל הצד השני משתדל ורוצה אז לא פורשת. לא יודעת אם בכלל מתאימים, אבל העיקשות להשאר בקשר הזה 

גורמת לי להעריך אותו ועל כך שלא מפחד מאתגרים ומקשיים. 

 

יש בי פחד שהוא לא יהיה כמו שאתה היית. אני לא מרגישה "החבר הכי טוב" כמו שהייתי מספרת הכל לך והיית שואל ומתעניין. אני לא יודעת אם יש עוד יצורים כמוך. ולמה אני קוראת לזה יצורים? כי נראה לי שזה רחוק מכל גבר רגיל . אולי אני מכלילה ואולי באמת רוב הגברים הם אותו הדבר ואתה היית שונה. בכל מקרה, יש בי צביטה על כך שאינך שלי עוד, ולמרות שיש אהבה הדדית והיא עדיין קיימת היא לא בוערת על מנת שנממש אותה. אתה כבר עם אחרת ואני עם אחר. זה לא גורם לי להפסיק לחשוב על לילות משותפים, על סקס רווי הנאה ועל סיפוק נפשי תמידי. לא היינו בזמן המתאים, אי אפשר להצטער על זה. רק להבין , להחכים ולגדול. מאחלת לך הצלחה בתקופה החדשה של חייך , אושר וכמובן, מקווה שלעולם לא תשכח אותי, אותנו. 

נכתב על ידי פלח. , 8/5/2013 22:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ניה. ב-16/7/2013 00:51
 





18,891
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלח. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלח. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)