לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!!~החיים של אירית~!!


החיים שלי הם כמו המעבר חצייה אחרי כל פס שחור יבוא פס לבן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

מהי אהבה


לפני כמה ימים שמעתי שיר שכתב אהוב מנור והמילים של השיר נשארו לי בראש..

מילים שכשקראתי אותם קיבלו אצלי משמעות שונה...

 

 אהוד מנור
גן עדן די קטן
וגבולו גיהנום.
מלאכים עפים,
אך כנפי השלג חרוכות,
עיניים עייפות, אדומות.

עוד נשיקה אחת,
עד אובדן נשימה.
כשהלב נשבר,
הכאב מתוק העונג הוא מר

מה זאת אהבה?
מה זאת אהבה?
מה היא מבקשת?
את ימי את לילותי ולא די.
מה זאת אהבה?
מה זאת אהבה?
מה היא מחדירה לעורקי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך...
כל חיי.

על גשר מט לנפול
אש מכאן ומכאן.
ענני עשן מתפתלים
על מים עמוקים
שמים הפוכים חשוכים.

עוד התמזגות אחת,
עד יכו לב בלב.
כאן גופי מוטל,
מבורך לעד, לעד מקולל

מה זאת אהבה?
מה זאת אהבה?
מה היא מבקשת?
את ימי את לילותי ולא די.
מה זאת אהבה?
מה זאת אהבה?
מה היא מחדירה לעורקי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך ללא תנאי
שאוכל כך להמשיך...
כל חיי.

 

כשקראתי את השיר הזה יותר מפעם אחת הבנתי כמה משעמות יש לו עבורי, אני קוראת את השיר שוב ושוב...קוראת על האהבה בזמן שאני עצמי מדברת עם האהבה שלי...

וכן אני יכולה לקרוא לו בלב שלם האהבה שלי.. אהבה אמיתית.. אולי אהבה ראשונה? לא אני לא אומרת שהקשרים הקודמים שלי לא נבעו מאהבה..הם כן.. אבל בקשר הזה שאני נמצאת בו עכשיו קיבלתי ערך שונה למהי אהבה..

למדתי שאהבה היא תחושה שנוצרת באורח קסם, תחושה שממלאת אותך באושר ,בשמחה ובכל הדברים הטובים שקיימים... ולמרות הכל למרות כל הטוב הזה הרבה אנשים נשארים בודדים.. אבל עדיף לקחת סיכון ולחוות אהבה ואולי בסופה להתאכזב ולהרגיש בודד מאשר להיות הפחדן שלא לוקח סיכון ונשאר בודד ללא שום זיכרון טוב.

לא יודעת למה אני כותבת את הפוסט הזה.. אבל אחרי שחשבתי הרבה על האהבה שלי ועל כמה שהשתנתי ב-4 החודשים הללו שאני איתו ואחרי שראיתי תמונות של זוגות שהם חברים שלי ועל כמה שכל קשר מיוחד ומדהים (הםם..כן נוזי וים) החלטתי לכתוב על מה אני חושבת על אהבה...

גם אני חושבת שאהבה היא בעצם גן עדן קטן, תחושה מדהימה שמעלימה את כל הרע שנמצא סביב. בכל נשיקה בכל חיבוק בכל מבט אתה מרגיש שאתה נמצא במקום אחר במקום ללא בעיות רק אתה והאהבה שלך.. שבשבילה אתה מוכן לתת הכל.. שבשביל הרגש הזה אתה מוכן לעשות הכל...הכל רק כדי שזה לא יגמר. והגן עדן הזה גבולו גהנום.. בכל פעם שמביטים לצדדים רואים גם דברים רעים..דברים שלא כיף לראות בין אם זה אכזבה או אולי קנאה.. דברים שאתה תמיד נמצא בגבול.. בין הגן עדן שלך לגהנום... בין הפס הלבן לפס השחור.. אתה חיי חיים אפורים..קצת מפה קצת משם...

אבל מהי בעצם אהבה בשבילי?

בשבילי אהבה זה כשאני אוהבת את האחר כמו שאני אוהבת את עצמי... שאני דואגת לאחר בידיוק כמו שאני דורגת לי.. שאני תמיד חושבת עליו.. מתחשבת בו... יודעת איך להסב לו אושר..מכירה אותו..

מכירים את ההרגשה הזו?? שאתה נמצא עם מישו ומרגיש הכי טוב בעולם...הכי שלם בעולם..כאילו היה חסר לך משו קטן כדי שתהיה שמח אבל הדבר הקטן הזה כ'כ גדול וכ'כ ממלא אותך שאי אפשר בלעדיו..ודקה אחת אחרי שאת לא רואה אותו את מתגעגעת ומרגישה שלא ראית אותו שנים... מרגישה הוא חסר לך... מרגישה כמה את לא שלמה ...

וכן הקשר שאני נמצאת בו הוא קשר כזה... קשר אמיתי.. שכל מה שאמרתי עד כה אני חווה ועוברת כל יום.

אני מאחלת לכל אחד לחוות דבר כזה גם אם אתם יודעים שאולי בסוף תתאכזבו.. אל תחשבו יותר מידי קדימה כי מה שאתם עושים עכשיו יהפוך בעתיד לעבר שלכם... ויגרום לכם לאושר.

ונשאר לי רק לאמר תודה, תודה לבן אדם מדהים שבזכותו אני מרגישה שלמה... אני מרגישה שאני חלק ממנו והוא חלק ממני..שעכשיו אני לא חושבת לבד על עצמי אני חושבת על שנינו.. אני מרגישה כ'כ מאושרת שאתה מעניק לי חזרה את האהבה שאני מעניקה לך.. שאתה אוהב,מאמין,דואג,בוטח ופשוט נותן לי להיות חלק מחייך, פשוט תודה על כך 3>

נכתב על ידי , 8/8/2009 00:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה




9,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~איריתוש~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~איריתוש~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)