לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life

הבלוג של אבישי... על החיים שמאחוריי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

רוק עצמאות 2009!


עוד שנה עברה והולכים לרוק עצמאות ביום העצמאות!!!

הלכתי עם ויקטור ושתי ידידות שלו קרן ולימור..

הדרך הייתה סבבה הגענו ב11 ועשרים..

בהתחלה הופיעו המושבה חוץ מהשיר שלהם ים לא שמתי לב אליהם כלכך..

אחר כך עלה אריק ברמן שבכלל לא התייחסתי אליו(טוב שהוא הופיע מוקדם)

אחרכך התחלנו להתחממם עם מוניקה סקס שדפקו הופעה..נראה לי איזה 10 אלף אנשים היו באוויר בשיר גשם חזק אין דברים כאלה:D

אחרי זה הופיעו איפה הילד גם לא ממש התייחסתי לקראת הסוף פגשנו את גלית שוב..

אחרי זה הופיעו שייגעצ עם הסולן הגיי שלהם הזה יובל מנדלסון כאילו שנה שלישית שאני בא ושנה שלישית שאני לא מבין מה אנשים אוהבים בו?!

אחרי זה הופיע עברי לידר חחח פעם ראשונה לא בבוקר..

היה נחמד אבל בעיקר לראות ת'בנות מקבלות שבץ שהוא מופיע:D

אחרי זה הופיע יוני בלוך שמעתי איזה שיר או שתיים שלו והלכתי עם גלית לפגוש כמה אנשים..

ואז...הופיעו אביב גפן והתעויוט..ההופעה של הערב!!!

הוא התחיל עם מחר כמו תמיד,אחרי זה מיליארד טועים ואז הייתה הפתעה אני כזה שומע ת'מנגינה אני בעצם לא מעכל אבל סוף סוף הוא שר לילות לבנים ברוק"צ:)

אחרי זה הוא שר שיר לכל הבנות"עצוב בלעדייך"..

אחר כך השיר זה רק הלב שכואב לך ואז עוד שיר ענק "השיר שלנו"..

אחרי זה שיר קצת קצבי"עונות" ואחר כך עוד שיר אהבה "האם להיות בך מאוהב"..

ואחרי זה כמו כל השנה השיר על החברה הבת זונה:D "אל תדאג"

ואז הוא התחיל לדבר על כל העניין של גלעד שליט והקדיש לו שיר.."יומן מסע",

אחרי זה בא השיר "אור הירח" ואז עוד שיר ענק "סוף העולם"

ולבסוף כמו תמיד"עכשיו מעונן" אבל הפעם זה נגמר מהר בלי איזה סיגריה או משהו:D

אחר כך הופיעו מופע הארנבות של ד"ר קספר גם הופעה מפוצצת אבל חצי מההופעה ישבתי בדשא למעלה..בהתחלה שהיה יותר מדי והיא כל הסיפור עוד הייתי ברחבה אבל הייתי מת כבר..ואת השיר שלי,תראו אותי ואחלום לנצח שרתי מלמעלה:D

ואז קלטנו את ויקטור,קרן ולימור מאחורינו..אחרי זה עלו מרסדס בנד הלא קשורים..

לסיכום:

רוק עצמאות טוב יותר מהמצופה נדמה לי טוב משנה שעברה!!

הייתי פה..

 

 

נכתב על ידי , 30/4/2009 22:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31

MSN: 




2,432
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבישי..... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבישי..... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)