לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המראת מעל הכל, פרשת כנפיים, חזרת אל המקור, אין כבר שאלות בלי לדעת למה, בלי לדעת לאן, את הולכת, שלמה.

כינוי:  מיליון רסיסים קטנים

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

טיפול


אז התחלתי ללכת לטיפול. אחרי שנה ו-3 חודשים. פעם בשבוע, בבית אינטימי וחמים של פסיכולוגית, הרבה תעודות שתלויות ברחבי הבית. אין שתיקות. היא לא מסוג הפסיכולוגים שמהנהנים בראש. היא מדברת, היא שואלת, היא מגיבה. הלכתי אליה כבר 4 פעמים.


אני מרגישה שזה ממש עוזר, משחרר אותי, אני מחכה לפגישות. התחלתי לטפל בפצעים הפתוחים, אלה שלא יגלידו לעולם, אבל כדאי לנסות להתמודד איתם.


פחדתי שיהיה לי קשה מדי בהמשך החיים אם אני לא אלך לטיפול, כאילו הכל יתפוצץ בבת אחת וכל מה שלא התמודדתי איתו אחרי המוות של אמא יצוף בימים אחרים. לא רציתי שזה יקרה. אז אני בוכה הרבה, מדברת הרבה, משתפת, מתמודדת כל פעם עם פיסה אחרת של המחלה שלה, עם תקופה אחרת, עם החיים שלפני, החיים שאחרי, החיים שעכשיו.

נכתב על ידי מיליון רסיסים קטנים , 9/5/2015 11:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיליון רסיסים קטנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיליון רסיסים קטנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)