לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נש(י)מה


תיעוד חייה של בחורה חייכנית שאוהבת לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

חטיף דובונים?אני?


מכירים ת'ימים האלה שמרגישים ממש מבואסים?

שאין מצב רוח ומתחילים לעשן כמה סיגריות בו זמנית?

אז הנה עובר עלי יום כזה. והוא דוקא התחיל לא רע. התעוררתי אנרגטית במיוחד אחרי 12 [!!!] שעות שינה, רעננה ומחוייכת. עם הזמן הרגשתי כאילו משהו נשבר.

ממש שמעתי את ה"קליק", ומאותו רגע יש לי פרצוף של חטיף דובונים מבואס, שאכלו לו את היד.

 

חסרות עלילות ש'?

הוא דוקא בסדר, היה אמור לעזוב ת'עבודה, וברגע האחרון הודיע לכולם שהוא חוזר בו ונשאר.

אני לא יודעת אם אני שמחה או עצובה, מה שכן שכל יום אנחנו מתקרבים קצת יותר. ממש כיף ביחד.

אבל רק אלוקים יודע מה יצא מזה. חוץ מהרבה שמועות שרצות בעבודה...שזה החלק הפחות טוב במקום העבודה שלי.

 

בימים האחרונים אני חוזרת הביתה ממש עיפה, ומוצאת את עצמי באמצע הלילה ישנה בכל מיני פינות בבית.

אחחח, החום הזה...ממיס ת'מוח.

 

המשך שבוע נפלא לכולנו...נשיקות

נכתב על ידי בולונת , 24/3/2008 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש מלא באלכוהול וויקינגים!


עוד סופ"ש רגוע במיוחד. כמובן שהייתי מעדיפה לטייל במקום להשלים יייים שעות שינה מתחת לפוך לבד.

אתמול בספונטניות נסענו לאלנבי במונית, כדי שכולם יוכלו לשתות ולמהול את יגונם האין סופי באלכוהול לצלילי מוסיקה איכותית במיוחד.

כמובן שגם רון היה שם ופינק אותנו בקטנות ורקד לצלילי שירים ממחזות זמר וכאלה. טוב שיש חברים ברמנים:)

גם נועה הויקינגית היתה שם שלא הפסיקה לגעת לי בבז'ז' עם הברך שלה, כן, ברור שזה היה בטעות, למרות שיש הטוענים שזה היה בכוונהP:

ברור שהיה כיף ,טוב ומשחרר. הכי מצחיקים אותי אלו נהגי המוניות שאתמול פרצה מהם נחמדות מפתיעה, אממה, מסתבר שלפעמים מת"א לגבעתיים לוקחים 50 ש"ח. פשוט בזיון!

חשוב לציין כי הינו 3 רווקים מיואשים אך שמחים ומאושרים מהחיים שלהם. אפילו התחלנו לשיר "עטור מצחך זהב שחור" באמצע הרחוב ועל הז** שלנו מה כולם חושבים, העיקר שאנחנו מחוייכים.

ד' נמחקה מרשימת החברות שלי, כן, זה נשמע מאוד ילדותי להצהיר הצהרה מהסוג הזה, אבל מה לעשות שאני מופתעת מכך שבחורה בת 21 לוקחת חברים כמובן מאליו ומגלה לנו שאחרי כמה שנים טובות היא לא מתה על חלקנו. ד' חמודה, יום יבוא ומישהו יביא לך לאטמה מתלבשת במיוחד ואת תסתובבי לפחות 10 שנים עם סימן של כאפה על הפרצוף המתנשא שלך.

איך בנאדם שונא מישהו? ועוד בגלל מה, בגלל שהוא יותר טוב? למה לבזבז אנגיות על תחרותיות ושנאה? מה טוב יוצא מזה? את התשובה לשאלה יש לי עוד כ70 שנה לגלות.

ברק חזר לשוק הרווקים, וולאק אח שלו, מזל טוב ובהצלחה. מאמינה שיחטפו אותך הבחורות הרבה יותר מהר ממה שנראה לך, אתה והראש הקרימנלי שלך.

 

עוד שבוע נפלא עומד בפתח, פורים, תחפושות, מלא אוזני המן. בעבודה כולנו מתחפשים לשנות ה70, אם למישהו יש רעיונות אשמח לאמץ כמה.

 

אהההה, ואיך שכחתי, יום שני, פסטיבל הבירה ה-ע-נ-ק בכל רחבי העולם בערך "סנט פטריק'ס דיי". יאאא!!!

נכתב על ידי בולונת , 15/3/2008 22:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצפת וסוכריות...


היתכן שנהנתי לעבוד היום? הגעתי לעבודה שעה לפני הזמן, נסענו באוטו של חבר.

נסענו עם חלונות פתוחים והיה לי ממש קר, עד כדי כך שבשלב מסויים הייתי משוכענת שהידיים שלי יקבלו מכת קור ויפלו.

נשארתי בעבודה עד הערב, רק בשביל לברוח מהבית לכמה שיותר זמן. אבא עבר ניתוח קטנטן, אבל היה מאוד לחוץ, מצב שלו אני לא מגיבה באופן נורמלי במיוחד, על כן העדפתי להשאר בעבודה ולעשות שיחות נפש עם ש'. באיזשהו שלב אפילו הצלחתי להצחיק אותו עד שהוא נהיה ממש ממש ממש ממש אדום! [כמובן שאני מחייכת עכשיו...].

 

התקשרתי לר', חבר יקר מאוד. יותר כמו אח גדול שהזמין אותי להופעה שלו, והרגיש צורך עז לספר לי שיהיו שם המון חתיכים שהוא יקנא במידה ויראה אותי עם אחד מהם. מה קורה לכם גברים יקרים? למה כשיש לכם חברה, אז אתם נזכרים שבא לכם לממש את אהבתכם לידידות אהובות וותיקות שלכם?

אומרת לכם, אין צדק בעולם!

 

אחחח, תהיו בריאים והמשך שבוע דבש [הכל דבש...]

נכתב על ידי בולונת , 11/3/2008 02:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  בולונת

בת: 38




3,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבולונת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בולונת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)