לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האיש שנתקע בעץ


החיים זה מה שקורה לנו, בזמן שאנחנו כולה רוצים ללכת לים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2019

אישה יפה אחת


מדהים איך אישה יפה אחת בכל האולם יכולה להיות הבדל כלכך גדול

 

קברתי את העיניים בלפטופ בשביל שאף אחד לא ידבר איתי לפני תחילת השיעור הראשון

כולם פה כאלה אנשים עלובים שנרשמו לקורס תכנות מעפן בשביל לנסות להרוויח קצת יותר ועדיין לחיות כמובן, חיים מעפנים שכאלה

 

"ערב טוב חברים" 

המדריך נעמד במרכז הכיתה, אני מרים את הראש אליו לשנייה ואז מסובב אותו שמאלה 

זאת הקלישאה הכי ישנה ונדושה בספרים אבל מה לעשות..אני לעולם לא אשכח את הרגע הזה שקלטתי חיוך מלאכי על בלונדינית יפייפיה והחיוך היה מכוון אלי, כל שרירי הפנים שלי החליפו פאזה ללא שליטה 

 

אני חושב שלא הייתי עובר את החודש הראשון בלעדיה, החודש ראשון של הקורס היה משעמם והדכאון עדיין היה חלק מהותי בחיים שלי.

הייתי אולי היחיד בכיתה שלא עבד תוך כדי במשרה כלשהי , הרוב עבדו במשרה ומלאה ולא מעט גדלו כבר ילדים תוך כדי.. רק אני, רוק סטאר חיפאי שכמותי, פעמיים בשבוע שם שעון מעורר בשביל להגיע לקורס ערב בתל אביב.. היא היית הסיבה שהגעתי לשיעורים כנראה

 

 

חמש שנים אחרי, בבית קפה בשכונה לבנה בממפיס השחורה , שני שולחנות מלפני מתיישבת ילדה יפה - הראשונה שראיתי ביומיים האלה שאני פה.. התחלתי להאמין שאין בחורות יפות בממפיס בחיי

אישה יפה אחת, ספק אישה ספק ילדה, שגורמת לי להרגיש שאני לא בטוח חוזר לישראל שבוע הבא עם הזנב בין הרגליים.

אל תטעו חברים .. אני לא הולך להתחיל איתה.. הו לא.. אבל עכשיו אני יודע ש"יש עוד כאלה מאיפה שזה בא" ושאני רוצה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/8/2019 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

ICQ: 172401971 




25,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאיש שנתקע בעץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האיש שנתקע בעץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)