לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


..Just Breath

Avatarכינוי:  [!Bitch]

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

דף חדש?


הפעם זה לא יהיה כמו כל אחרי-יום-הורים אחר..

הפעם אני רצינית. אני חייבת להשתנות, אני חייבת להשקיע.

 

אני נכשלת בלימודים, אני מודעת לזה. [לא מודעת מספיק כנראה..]

קשה לי לתמרן בין הצופים, למבחנים, לשיעורי הבית ולחיי החברה שלי..

אני צריכה לסדר את הזמן שלי ואת סדר העדיפויות שלי.

אני חייבת להפסיק להיכשל בלימודים.

אני צריכה להתחיל ללמוד.. אחרת,

אמא תעיף אותי מהצופים.

ואני לא רוצה לצאת מהצופים,

כי זה חלק כל כך גדול וחשוב בחיים שלי..

 

זהו, מהיום,

אני מנסה להשתפר.

ואני גם אצליח!

 

אז מה אני צריכה לעשות (וגם אעשה) כדי לתקן את כל המצב הזה..?

- להתחיל ללכת לישון ב11 ולא ב2 בלילה.

- לקום ב7 בבוקר ולא למרוח את הזמן..

- להדפיס ולהכין דברים לפעולה יום לפני.

- להתחיל להתכונן למבחן שבוע לפני.

- להכין שיעורי בית ביום שנתנו אותם.

- לקרוא איזה ספר בין לבין..

- לצאת בימי שישי בלבד ולא באמצע שבוע.

- להיות בצופים רק 3 פעמים בשבוע, מקסימום 4 (וגם זה רק אם יש משהו חשוב לעשות)..

- להתחיל להקשיב למה שההורים שלי אומרים לי לעשות אפילו אם אני לא רוצה.

- להתחיל לעשות מטלות בבית בלי שמבקשים.

- לדבר יפה ולא להתחצף, לא לריב ולא לצעוק.

- "לא" אומר "לא". כשמסרבים לי לא להתחיל להתווכח..

- ליידע את אמא על כל ציון שאני מקבלת, בין אם קיבלתי 99 ובין אם קיבלתי 23.

- לסדר את החדר שלי פעם בשבוע.

- בימי שבת להכין רשימה של "מה יש לי לעשות בשבוע הקרוב?".

- להתקמצן על סמסים. לשלוח מהאייסיקיו אם ממש קשה..

- להיות פחות זמן על המחשב.

- לחזור הביתה ישר מבית ספר, לאכול מהר ולהתפנות למה שיש לי לעשות באותו היום.

 

 

 

וזהו, אני לא מצליחה לחשוב על עוד דברים..

שיהיה לי בהצלחה.

נכתב על ידי [!Bitch] , 15/12/2008 22:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גוּלי :) ב-11/1/2009 16:21



12,686

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[!Bitch] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [!Bitch] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)