לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בסופו של דבר הכל יהיה בסדר- גם אם ממש אבל ממש בא לך להתאבד באותו רגע


בלוג שמתאר את חיי ומקום בשביל להוציא את הדיכאון כשהוא נמצא...עמכם הסליחה:]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תשובות לשאלון השבועי


מהי התכונה הכי בולטת שלך, לדעתך?
ציניות.

ומהו החיסרון הכי בולט שלך?
תלותיות.

מהי התכונה שאנשים הכי אוהבים בך?
אוהבת לתת אהבה.

איזה תכונה היית רוצה שיהיה לך?
קרירות.

על איזה חיסרון שלך היית מעדיפה לוותר?
התלותיות והפחד נטישה שלי.

מהי תכונה חיובית לדעתך?
האמונה שאתה הכי טוב ושהכי מגיע לך להיות מאושר לא משנה מה אומרים לך וכמה פוגעים בך.

ומהי תכונה שלילית בשבילך?
אדישות לאהבה.

איזה תכונה את הכי אוהבת באנשים?
היכולת לעודד ולהצליח בזה.

ואיזו את הכי שונאת?
המחשבה שאתה תמיד חושב שאתה צודק לא משנה מה, ואתה תוציא את האחר כזה קטן.

מה לדעתך יש לך יותר, חסרונות או יתרונות?
אני במצב נפשי מעורער כרגע אז התכונות שלי קפאו ואין לי יכולת לספור אותם.

נכתב על ידי , 7/2/2008 23:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 33

תמונה




328
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSleepy L אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sleepy L ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)