לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY LIFE


אני חושבת הרבה..על החיים ועלי..האם אמצא באמת אהבה או שתמיד יהיו לי את התאהבויות הקטנות האלו שלפעמים אני מתגעגעת אליהן.הבלוג הזה יהיה על החיים שלי על הכל.. על אהבה,מריבות,חברים,בצפר.. הכל...מקווה שתאהבו לקרוא אותו ותגיבו ה-ר-ב-ה =]

Avatarכינוי:  ₪NO NAME₪

מין: נקבה

ICQ: 249057075 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מחר יום הולדת ל.. בלוג!!!


 

למי יש מחר יום הולדת????......

 

לבלוג!!!!

 

אז בואו כולם לחגוג.. חחחח..

 

הוא יהיה מחר:

12.8.2007

בן שנה!!

 

מקווה שתבואו לברך סבבי

 

אל תדאגו..

 

תיהיה עוגה

 

אז שיהיה לו המון מזל טוב..

 

ונחגוג מחר..!!!

נכתב על ידי ₪NO NAME₪ , 11/8/2007 20:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





864
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל₪NO NAME₪ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ₪NO NAME₪ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)