לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני מכיר מלא אנשים שמכינים בלוגים, ונימאס לי שלא מזכירים אותי בהם, אז פתחתי בלוג משל עצמי, אתם לא חייבים להיכנס אם אתם לא רוצים:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

ולחשוב שלפני שבוע בערך הלכנו מחובקים ואמרת שאת מתגעגעת אלי...


מכירים ת'קטע, שאתה צריך לשבת לשיחה עם מישהי, ויש לך את כל מה שאתה רוצה להגיד בראש, אבל אתה בספק כמה היא תקח את זה ברצינות? ככה זה עכשיו

אחת הידידות ההרבה-יותר-טובות שלי(או לפחות הייתה..) התחילה להתרחק ממני בחצי שנה האחרונה... כיום היא נעה בין שונאת אותי לדרך-אגבית איתי. ברור לי למה זה, אבל אני לא יכול להיות בטוח עד שאני אגיד לה את זה. אבל אני לא יכול להגיד לה את זה, כי אני בכנות חושב שהיא לא תתייחס לזה. זה יצא צומי, רגשי או כל פאזה פולנית אחרת... וזה עלול ליצור יותר נזק מעזרה, כי אם היא תדבר על זה עם הסנוב האידיוט הקרויי החבר-הטוב-ביותר שלה זה יצא כלכך רע, ודיי יהרוס לי..

נכתב על ידי P&E , 16/3/2008 23:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפורמט החדש.


פה אני אחפור לכם כמו שאתם לא יודעים כמה על הפורמט החדש של הבלוג שחוח האל על-סף-סגירה הזה.

בתור פתיחה, אני אספר לכם על שיר שאבא שלי ניסה לגרום למשפחה להתמכר אליו. הוא הולך ככה:

"אתמול בכיתה לפני כל הילדים

שאלה המורה שאלה

אותי שאלה בדיוק בפנים

ולא הייתה לי תשובה

 

כמעט, כמעט נפלתי עמוק

לתוך בור של בושה

אבל רגע לפני שהתחלתי לפול

הרגשתי פתאום הרגשה

ונזכרתי

שבדיוק, בדיוק כמו שאני

ככה זה טוב

שאני שלם ולא חסר בי דבר

ומותר לי אותי לאהוב

 

 

 

אתמול במקלחת נזכרתי בשיר

חייכתי ושרתי בקול עמוק

עד ששמעתי מעבר לקיר

את אבא צועק עלי "שתוק!"

 

כמעט, כמעט נפלתי עמוק

לתוך בור של בושה

אבל רגע לפני שהתחלתי לפול

הרגשתי פתאום הרגשה

ונזכרתי

שבדיוק, בדיוק כמו שאני

ככה זה טוב

שאני שלם ולא חסר בי דבר

ומותר לי אותי לאהוב"

 

יש עוד 2 בתים, אבל אין לי זין לכתוב אותם...

קיצר, הפורמט הוא כזה, שאני כותב בתים משלי לשיר הזה.

Got the picture? I don't care

 

היום ביער סיפרתי בדיחה

על שני ילדים וממתק

אחרי הפאנץ ליין הייתה שתיקה מביכה

ואף-אחד לא צחק.

 

כמעט, כמעט נפלתי עמוק

לתוך בור של בושה

אבל רגע לפני שהתחלתי לפול

הרגשתי פתאום הרגשה

ונזכרתי

שבדיוק, בדיוק כמו שאני

ככה זה טוב

שאני שלם ולא חסר בי דבר

ומותר לי אותי לאהוב

 

 

היום בבית לפני הארוחה

ניסיתי לעזור בזמן שתיקה

עד שחתיכת פשתידה נפלה

ואמא עלי צעקה

 

כמעט, כמעט נפלתי עמוק

לתוך בור של בושה

אבל רגע לפני שהתחלתי לפול

הרגשתי פתאום הרגשה

ונזכרתי

שבדיוק, בדיוק כמו שאני

ככה זה טוב

שאני שלם ולא חסר בי דבר

ומותר לי אותי לאהוב"

 

לכו 'זדיינו

נכתב על ידי P&E , 7/3/2008 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  P&E

בן: 31

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לP&E אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על P&E ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)