לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shnuffX3


My motherFucker blog

Avatarכינוי: 

גיל: 30

ICQ: 201545722 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

פוסט חדש, שבוע חדש[=


שבוע טוב!

שבוע טוב לכם אנשים אני אוהבת אתכם.

המון זמן לא כתבתי כאן.. ותאמת עוברת עלי תקופה דיי מוזרה .. חח

לא נורא [=

תעבור ^^"

למרות שאני נהנת מהחיים בזמן האחרון.. עם כל הלחץ של הבגרויות וכל השגרה המציקה הזאת.

היום סיימתי ללמוד הסטוריה לתמיד חח זה נחמד גם סיימתי לשון לתמיד וספרות לתמיד ובטוח עוד כמה שאני לא זוכרת ..

תקופה מוזרה בטירוף כי מצד אחד טוב לי ומצד אחד לא משו לי .. תקופה מבלבלת דאיימ.!.

באלי לטוס לאנטרטיקהXD זה נשמע לי מעניין ..שקט שם אפשר לחשוב לשים כיסא פלסטיק על איזה הר לשבת ופשוט לראות מה קורה בעולם

לחשוב קצת עם עצמך.. לראות מימינך את הזוהר הצפוני או משו כזה ומתחת להר לראות פינגווינים במאבק השרדות שלהם..

אני צריכה קצת שקט בכל הרעש והלחץ הזה .. לא בא לי כלום.. לא אכפת לי מכלום.. בזמן האחרון אני ישירה כזאת ובדר"כ אני ממש ממש לא

בזמן האחרון אין לי כח לדברים.. למרות שגיליתי שהאושר של בן אדם זה בדברים הקטנים.. (פתחתי לאיזה סבא נחמד ומבוגר דלת כבדה והוא אמר לי תודה וזה ישר העלה לי חיוך על הפנים).

אין לי כח ללמוד.. אין לי כח לחברים .. אין לי כח לחברות ומצד אחר אני הכייי צריכה את זה והכי יש לי את זה חח פשוט הרגשה מוזרה שאני לא יודעת להגדיר..

 

נכתב על ידי , 21/6/2010 22:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shnuffX3 ב-21/6/2010 22:42
 





5,264

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshnuffX3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shnuffX3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)