לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האי הבודד שלי


תמונה שווה אלף מילים .

Avatarכינוי:  ms.D

בת: 36

ICQ: 314967234 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

פעם ברבעון ..


שאני מעדכנת פה .

איזה מוזר , לראות את הדף בית להכניס סיסמא ושם משתמש ואשכרה לכתוב ושלוח ,...

אה ולא לקבל על זה ציון ! איזו הקלה ...

קרתה תקלה ... אני בחופש מהלימודים כבר חודש וחצי שמתוכו הייתי בדיכאון חודש ושבוע !

אני נשבעת שזה תקלה ... רצינית ... לא אכלתי .. לא היה לי תיאבון .. שלי לא יהיה תיאבון ?!

Huston , we have a problem

עוברים עליי כל כך הרבה דברים ואפילו לא הספקתי לעכל 10 % מהם ... אני פשוט לא עומדת בקצב!

ויש לי רגליים ארוכות ורזות , ז"א אני זריזה! ועדיין לא עומדת בקצב ...

החודש גם החליט ההוא שם למעלה שהגיע זמני להתרושש רשמית ... כל החודש הזה קנס אחד גדול !

תחילה .. מדונה ( היה מטורף , אישה שאין כמותה , המלכה האם ) 400 ש"ח..

יום למחרת חתונה של מישהו קרוב ... עוד נזק של 300 ש"ח ...

יום שני לפני שבוע וחצי חתונה של חברה טובה , כפרה על התימניה הזו ! עוד קנס של 300 ש"ח ...

מחר יומולדת של אחיינית שלי , כפרה על החצי תימניה הזו ! ככה שגם ואמא התחלקנו חצי חצי במתנה שלה וזה עדיין יצא לי 200 ש"ח ..

ועוד 2 חתונות על הדרך בסוף החודש ביחד 500 ש"ח ...

ראיתם מזה ... זה יצא 1700 ש"ח לפני שעוד נשמתי ! לא נורא העיקר שזה הכול לשמחות !

וזה בכלל שאין לי עבודה ואני חוזרת עוד חודש ללימודים .. אני כבר בשנה ב' @#$#$^%$&%^&&*^&%^%#$#%&

מה ... איך זה עבר כל כך מהר מישהו מוכן להסביר לי ???????

לא רוצה לא רוצה לא רוצה , אני מסרבת שזה יעבור כל כך מהר , אני מסרבת לגדול !

ויותר מדויק ואני מסרבת להביא את המזרון ולעשות לעצמי שם מיטה .. ( לפי המערכת שיש לי נראה לי זה יקרה למרות כל תחנוניי לחיים מחוץ לגדר המכללה :( ) העיקר שלפחות יש לי נחמה בזה שבסמסטר ב' אנחנו עוברים לראשון ... ועוד לאזור שקרוב אליי ! 10 דקות מהבית ואני שם ! וויפי יאבאדאבאדוווווווווווווווווו

לראות אנשים חדשיםםםםםםםםם שלא מבינים על מה אני מדברת וברוב נחמדות בניסיונם לעודד אותי לא יאמרו לי עוד את המשפט  " חכי , הגרוע מכל עוד לפנייך מוחאחאחאחאחאחאחאחאחאחאחא "

ובנימה חגיגית זו , אאחל לכולכם ..

חג שמח , שתהיי שנה מתוקה מדבש וכמה ימים אחרי זה גם צום קל :)

חולה עליכם , ומציצה גם אצלכם בשקט ,

נתראה עוד רבעון :)


כי טבעי זה הכי אחי , גם אם זה אומר ללכת עם הגב מלפנים P:

 

נכתב על ידי ms.D , 12/9/2009 18:35  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-29/12/2017 20:34
 





17,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לms.D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ms.D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)