לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kiss kiss fall in love~ BooM!


Too much of heaven, can bring you underground

Avatarכינוי:  Ira-Sama

בת: 17

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

טיול שנתי+ הרבהרבה תמונות ^_^


אז, באים לפה הרבה? P:
השבוע, ביום ראשון ושני היה לנו טיול שנתי בנגב. וכמו כל שנה אמרו לנו לבוא לבצפר ב-7:30 אבל התחלנו לנסוע רק ב-9 [>>] נתחיל מזה שהיתה לנו נסיעה מאוווד ארוכה וממנה גם כמה תמונות-

אני וניקה~




יצא מפחיד XD





מתי שכבר הגענו למקום המסלול, מסתבר שהיה צריך להביא כובע ואני לא הבאתי~ בגלל זה הייתי צריכה ללבוש חולצה על הראש וניראתי כמו בדואית D;




נמליםנמלים~











זה מה שקורה מתי שמצלמים בלי בפאש~


וזה מה שקורה מתי שמצלמים עם D:


שמש רעה O:




ג'נה אני ומרי~




חמודה! X3


סרגיי~




אני ומישה~


אחרי עוד כמה תמונות החלטתי שמשעמם לי, טוב כי ישבנו שם שעה בגלל חבורת פקאצות שפוחדות לרדת, "אני פוחדת, אני לא יכולה! ואם אני יפול?!" לא נורא, פחות מפגרות בעולם D:
אז התחלתי לעשות פפרצי לאנשים,כמובן שאני לא אשים את התמונות האלו, כי אז הם ירדפו אותי כל חיי O_O
אבל סרגיי, החליט שאני לא אצליח לצלם אותו והתחיל לקפץ ולברוח, טוב בוא נגיד, הוא טעה...:



She's the king of the world!


היו שם יעלים חמודים וניקה הצליחה לצלם רק את התחת שלהם! T_T




אני מוקפת בעיגולים גדולים~~~!


אחד האנשים שליוו אותנו החליט שבא לו גם להצטלם, הוא הופיע משום מקום XD


מתי שהגענו למקום הלינה שלנו, כפר הנוקדים היו שם הרבה גמלים שהתחלנו לקרוא להם לבוא אלינו, אבל מתי שהם כבר באו התחלנו לברוח-פחדנו שהם ירקו אלינו, כמה מפגר XD


אחר כך בערב היה דיסקו סתם היה נחמד לרקוד [באמצע המדבר עם שום ציליביזציה בסביבה ומתחת לכוכבים] למרות שהדיג'יי היה חרא, היה כיף D:" [הו, אבל גם היה קר לישון בלילה הבנים קיבלו את האוהל החם עם הרבה תנורים והבנות קפאו למוות, כמה הגיוני ==]

ביום למחרת הייתי במצדה, בעין גדי [המלצה שלי, אל תכנסו למים שם בחודשים האלו הם לגמריי קרים ;;] וים המלח~

נוף יפה ^^


המדריך שלנו, שתפסנו אותו באחלה פוזה XD


יפייפה~








שפני סלע X3


סה"כ נהנתי בטיול, למדתי לאהוב את הכיתה החדשה שלי, הטיול הזה באמת גיבש אותה מאוד והכרתי יותר מקרוב אנשים חמודים וזהו בעצם, היה טוב וטוב שהיה ^__^

3>,
אירה~
נכתב על ידי Ira-Sama , 6/12/2008 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIra-Sama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ira-Sama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)