לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של פאלוש


אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלי=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

בלוג מס'1



שלום לי קוראים פלא,

ואני עולה לכיתה ח'..

בלי פירסינגים ,בלי קעקועים ולא מעשנת!!

מעכשיו אני כותבת כל מה שעובר או יעבור עלי...

יהיה מעניין זה בטוח!

חח...לחברה הכי טובה שלי קוראים לילי,

היא למדה ביסודי שנה מעלי עד כיתה ב' או ג' למרות שלא הכרתי אותה..

בכיתה ב' או ג' היא עברה לגור 5 שנים בדרום אפריקה עם המשפחה שלה..

באמצע כיתה ז' או קצת ליפני, היא הגיעה לכיתה שלנו..

כמה ימים ליפני שהכרנו אותה ולפני שהיא בכלל הגיעה לכית שלנו,

דבורה (המחנכת שלנו) קראה בהפסה לנטע (ילדה מהכיתה)..

נטע הייתה אחראית לעזור ללילי.

בהתחלה נטע אמרה לנו שמגיעה ילדה חדשה לכיתה בשם "נילי",

היא טעתה לא משנה.... ביום שישי (אחרי כמה ימים), ראיתי שתי בנות ובן (ילדים)

עוברים לידי ומדברים באנגלית..זה היה ליד הבית שלי...הרי בדרום אפריקה מדברים אנגלית..

בקיצר שאלתי את האחות הגדולה אם קוראים לה לילי, והיא ענתה "כן..מאיפה את יודעת?"

אני: סתם בגלל שאתם דיברתם אנגלית ואמרו לנו שצריכה להגיעה ילדה מדרום אפריקה לכיתה שלנו.

לילי: אה באיזו כיתה את?

אני: ז'4

לילי: אני אבל אני בז'3..

אני: לא..כניראה טעו בגלל שאמרו לנו שאת מגיעה לכיתה שלנו..

לילי: אה טוב..איך קוראים לך?

אני: פלא..

ואז הכרנו בבצפר ומסתבר שהיא גרה ממש לידי!

איזה כיף=]

___________________

 

ההמשך בבלוג מ'ס 2=]

נכתב על ידי , 11/7/2008 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-פלוש- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -פלוש- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)